تاریخ انتشار: 1398/05/31 21:05
مظفری زاده: اخطار به سیدجلال درست بود
کد خبر: 90625

نظر کارشناس داوری نسبت به کارت زرد سید جلال

موعود بنیادی فر داور بازی افتتاحیه لیگ برتر بین پرسپولیس و استقلال قضاوت نسبتا خوب و بی دردسری را داشت.
نظر کارشناس داوری نسبت به کارت زرد سید جلال

بازی تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی با نتیجه یک برصفر به نفع سرخ ها به پایان رسید. قضاوت این بازی برعهده موعود بنیادی فر بود که با توجه به روند بازی روز پردردسری را سپری نکرد. سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال ایران درباره قضاوت این بازی گفت:« با آغاز رقابت های لیگ برتر شاهد یک قضاوت نسبتا خوب و منسجم بودیم که با هماهنگی بین تیم داوری همراه بود. امیدوارم در طول فصل شاهد قضاوت های خوبی از همکارانمان باشیم.»

او در ادامه گفت:« در این بازی شاهد اجرای برخی از تغییرات تازه در قوانین داوری بودیم از جمله اتفاقی که در دقیقه 5 بازی رخ داد و توپ به بدن داور مسابقه برخورد کرد. در این لحظه داور بازی را متوقف کرده و برای شروع مجدد دراپ بال انجام شد.»

مظفری زاده همچنین گفت:« در دقیقه 30 بازی داور به درستی خطای سیدجلال حسینی گرفت و او را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین در دقیقه 55 بازی موعود بنیادی فر بالاخره  برای اتلاف وقت بازیکنان پارس جم دست به جیب شده و مگنو باتیستا را جریمه کرد.»

او در پایان گفت:« در مجموع شاهد قضاوت خوبی در این بازی بودیم و امیدواریم این روند در بازی های آینده هم ادامه داشته باشد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wzke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد داور ازبک در دیدار پرسپولیس - الدحیل

کلافگی، حاصل کار گیت‌ الکترونیکی برای سرخ‌ها
روندی کند در انتظار 10 هزار هوادار