تاریخ انتشار: 1398/05/31 19:16
کد خبر: 90643

نود ارومیه 1- 0 سپیدرود رشت؛خط و نشان بیاتلو برای مدعیان/ روزهای سخت در انتظار نظرمحمدی

دیدار تیم های نود ارومیه و سپیدرود رشت در هفته دولیگ دسته اول با برتری نود ارومیه به پایان رسید.
نود ارومیه 1- 0 سپیدرود رشت؛خط و نشان بیاتلو برای مدعیان/ روزهای سخت در انتظار نظرمحمدی

هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار گردید که در یکی از بازی های حساس، تیم های نود ارومیه و سپیدرود رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی  با نتیجه 1بر0 به سود نود ارومیه به پایان رسید .

این دیدار قبل از آغاز با تنش های فراوانی همراه بود، از انتشار یک فیلم از عدم آمادگی زمین ورزشگاه تا تکذیب آن از سوی مدیران باشگاه نود ارومیه، شرایط را برای آغاز یک بازی آرام با مشکل مواجه نموده بود که در نهایت با این نا آرامی ها که به نیمکت های دو تیم تا حدودی کشیده شده بود، بازی شروع و در همان دقایق اولیه تیم نود ارومیه که از امتیاز میزبانی سود می برد توانست با گل امین عباسی از رقیب با سابقه خود پیش بیفتد.

نیمه دوم علی رغم تمامی تلاش های صورت گرفته از سوی هر دو تیم تغییری در نتیجه حاصل نشد تا یک پیروزی شیرین دیگری نصیب وحیدبیاتلو و شاگردانش شود و از دو بازی گذشته خود دارای 6 امتیاز ممکن شوند و در جمع صدرنشینان حاضر شوند.
 اما در آن سوی میدان شاگردان نظرمحمدی نتوانستند نتیجه لازم را کسب نمایند تا با یک شکست و یک تساوی و تنها یک امتیاز از دو بازی ممکن، در جمع قعرنشینان جدول قرار بگیرد و چشم انتظار هفته های بعدی باشد.

لازم به ذکر می باشد نود ارومیه در بازی اول توانسته بود از سد علم وادب تبریز عبور نماید و سپیدرود رشت در خانه برابر مس رفسنجان متوقف شده بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v79gp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گام های لرزان ربیعی در رفسنجان با دو تساوی و دو شکست از چهار دیدار!
آه میشو دامان مس را می گیرد؟!