تاریخ انتشار: 1398/05/31 18:40
کد خبر: 90648

فجر شهید سپاسی3 - 1 علم وادب تبریز؛ گام های لرزان باهنر در لیگ یک/ لبخند مهابادی در اولین پیروزی

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی- علم وادب تبریز در هفته دوم لیگ دسته اول با نتیجه 3بر1 به سود فجر به پایان رسید.
فجر شهید سپاسی3  -  1 علم وادب تبریز؛ گام های لرزان باهنر در لیگ یک/ لبخند مهابادی در اولین پیروزی

هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار گردید که در این میان تیم های فجر شهید سپاسی و علم وادب تبریز در شیراز به مصاف هم رفتند که بعد از 90 دقیقه تلاش در نهایت این دیدار با نتیجه 3بر1 به سود فجر به پایان رسید.

این دو تیم در حالی در هفته دوم به مصاف هم رفتند که بازی اول خود را با شکست پشت سرگذاشته بودند . فجر برابر آلومینیوم اراک با نتیجه 3بر1 شکست خورده بود و علم و ادب تبریز نیز در برابر نود ارومیه بازی را با نتیجه 2بر1 واگذار نموده بود تا این بازی برای آنها از حساسیت خاصی برخوردار شود.
 نیمه اول این بازی با نتیجه 2بر1 به سود شاگردان داود مهابادی به پایان رسید تا مربیان در رختکن با گوشزد نمودن نکات مهم و ضعف ها و قوت های حریف به شاگردان شان در اندیشه تغییر نتیجه در نیمه دوم باشند.

نیمه دوم با تمام تلاشی که هر دو تیم از خود نشان دادند تا دقایق پایانی تغییری در نتیجه حاصل نشد تا اینکه شاگردان داود مهابادی گل سوم را به ثمر رساندند تا به اولیم پیروزی خود در لیگ دسته اول دست یابند.
 علم و ادب با این شکست از دو بازی برگزار شده بدون امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت وفجر شهید سپاسی با کسب این سه امتیاز خود را در نیمه های جدول قراردارد تا امیدوار به ادامه بازی های لیگ در هفته سوم باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jp8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل ریحان البرز - آلومینیوم اراک؛جدال جذاب نصرتی و فکری برای  صدر‌نشینی