تاریخ انتشار: 1398/05/31 16:23
کد خبر: 90656

دستیار سابق لو داد؛ نارضایتی والورده از شرایطش در بارسلونا

رامون کاتالا دستیار سابق ارنستو والورده از شرایط نامطلوب این مربی در بارسلونا خبر داد.
دستیار سابق لو داد؛ نارضایتی والورده از شرایطش در بارسلونا

ارنستو والورده سومین فصل حضورش در بارسا را پشت سر می گذارد. در دو سال گذشته او توانسته با بارسا دو بار لالیگا، یک بار کوپا دل ری و یک بار نیز سوپرکاپ اسپانیا را تصاحب کند اما در لیگ قهرمانان به توفیقی نرسیده است.

پس از شکست 4-0 فصل گذشته از لیورپول و حذف از لیگ قهرمانان، شایعات زیادی در مورد اخراج او به گوش می رسید؛ در حالی که به تازگی قراردادش را تمدید کرده بود. در نهایت بارسلونا تصمیم به ادامه همکاری با او گرفت اما دستیار سابق والورده معتقد است که او از شرایطش رضایت ندارد.

رامون کاتالا که در زمان حضور والورده در اسپانیول، مربی بدنساز این باشگاه بود و سابقه همکاری با پوچتینو و یوهان کرویف را نیز دارد، به کادنا کوپا گفت:« سال گذشته که با والورده صحبت می کردم، او از انتقادات ناراضی بود. مشکل بزرگ والورده این است که او را به فاصله گرفتن از هویت و فلسفه بارسا متهم می کنند. ارنستو شخصی دوست داشتنی و مهربان است و اخیرا که با او حرف زدم، متوجه شدم که بازهم از شرایطش رضایت ندارد.

معتقدم در حق او بی انصافی می شود. برای مثال پیش فصل بارسا از نظر من خوب نبود و سال به سال قضیه مارکتینگ و درآمدزایی بر خواسته های کادر فنی و مسائل ورزشی چربش پیدا می کند. بارسا تابستان امسال با تیم های چندان خوبی بازی نکرد و به همین دلیل در شروع فصل، بازیکنان در فرم خوبی قرار ندارند. شکست مقابل بیلبائو هشداری برای بارسا بود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8qxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراز نارضایتی والورده از شرایط نقل و انتقالاتی بارسلونا

رضایت سرمربی بارسلونا از خریدهای تابستانی
والورده: به بازیکنی مانند گریزمان نیاز داشتیم