تاریخ انتشار: 1398/05/31 16:14
کد خبر: 90657

لوکاکو: منچستریونایتد برای توجیه ناکامی‌هایش، همیشه من و پوگبا و سانچس را مقصر می‌دانست

مهاجم سابق شیاطین سرخ از رویکرد اعضای این باشگاه در قبال او و دو تن دیگر از هم‌‌تیمی‌هایی پیشین‌اش انتقاد کرد.
 لوکاکو: منچستریونایتد برای توجیه ناکامی‌هایش، همیشه من و پوگبا و سانچس را مقصر می‌دانست

روملو لوکاکو از باشگاه منچستریونایتد به خاطر اینکه به اندازه کافی در هجمه‌های رسانه‌‌ای علیه این مهاجم بلژیکی، پل پوگبا و الکسی سانچس از آنها محافظت نکرده است، ایراد گرفت.

لوکاکو که به تازگی با قراردادی 80 میلیون یورویی به اینتر پیوسته و به دو سال حضورش در اولدترافورد خاتمه داده است، در مدتی که در منچستریونایتد بود، همچون دو هم‌تیمی دیگر بارها و بارها مورد حمله انتقادی رسانه واقعا شد و به همین دلیل معتقد است که مدیران باشگاه هرگز کار خاصی برای حمایت از آنها انجام نداده‌اند.

بازیکن 26 ساله اینتر، به پادکست لایت‌هارتد گفت: در منچستریونایتد، همیشه باید یک نفر پیدا شود که مقصر جلوه داده شود. می‌خواهد پوگبا، باشد، یا الکسیس یا من. همیشه ما سه نفر مقصر جلوه داده می‌شدیم. من دست‌هایم را بالا می‌گیرم اما فکر نمی‌کنم که در فصل گذشته تنها بازیکنی در تیم بوده باشم که بد بازی کرد. بسیاری از بازیکنان تیم بد بازی کردند اما همیشه آنها دنبال آن هستند که یک نفر را مقصر جلوه دهد. اگر آنها می‌خواهند مرا مقصر بداند، خُب به درَک. چه کار کنم. من فکر می‌کنم که هنوز پتانسیل فراوانی برای تکرار بازی‌های خوب گذشته‌ام دارم. آنجا استعداد‌های زیادی وجود دارند اما فقط با استعداد نمی‌شود کاری از پیش برد. شما باید واقعاً تیم‌تان را بسازید.

لوکاکو در ادامه درباره برخی بحث‌های صورت گرفته در مورد اینکه او مناسب سبک بازی سولسشر نبوده است، هم اظهار داشت: بسیاری از مردم فکر می‌کنند که من به درد سیستم بازی منچستریونایتد نمی‌خوردم. این احساسی بود که من از شنیدن صحبت‌های آنها برداشت می‌کردم. کاملاً از این موضوع آگاهم. به نظرم چیزهایی که می‌توانند مرا بخندانند زیاد است. چطور می‌شود که من اینقدر در تیم باشگاهی‌ام بد باشم اما وقتی در تیم ملی‌ام بازی می‌کنم خوب هستم و راضی؟ من در 6 هفته آخر فصل گذشته لیگ بازی نکردم. اشتباه نکنم در سه هفته آخر فصل گذشته و بعد از آن هم سه هفته دیگر هم نبودم و سپس به اردوی تیم ملی رفتم. آنجا هیچ کسی شکایتی نداشت چون فکر می‌کنم که در کشورم، طرز تفکر مردم دارد کم‌کم تغییر می‌کند. در منچستر یونایتد اما بسیاری از مردم چیزهای زیادی می‌گفتند.

بازیکن سابق اورتون افزود: به نظر من سال‌ها طول می‌کشد که ذهنیت مردم نسبت به یک چیز عوض شود. شاید در منچستریونایتد هنوز زمانش نشده باشد. وقتی من می‌روم برای تیم ملی کشورم بازی کنم، سیستم بازی این تیم همان شیوه‌ای است که من دوست داشتم در منچستریونایتد بازی کنم و به همین دلیل هم آنجا خوب کار می‌کنم. با این اوصاف آیا من مقصرم؟ در جام جهانی 4 گل زدم، سه هفته پیش در دو بازی 3 گل زدم و قبل از آن که ما در ماه سپتامبر مقابل سوئیس و ایسلند بازی کردیم هم من در 2 بازی 4 گل زدم. من برای تیم ملی کشورم 48 گل زده‌ام. همه ما می‌دانیم که فوتبال باشگاهی با فوتبال ملی فرق دارد اما شیوه بازی ما در تیم ملی همان چیزی بود که ما می‌خواستیم در منچستریونایتد داشته باشیم. پس آیا باز هم من مقصرم یا اینکه لازم بود ما رودررو با هم صحبت کنیم و قوانین و مقررات را به یکدیگر بگوییم؟ من فکر می‌کنم چیزهای زیادی درباره من گفته شد اما حمایتی از من صورت نگرفت. کلی شایعه برایم ساختند. گفتند روملو به آنجا می‌رود، روملو را تیمی نمی‌خواهد و .... تا سه چهار هفته اوضاع بد نبود.

لوکاکو در پایان گفت: من منتظر بودم که یک نفر پیدا شود و این ماجرا را تمام کند. اما این اتفاق رخ نداد. به همین دلیل من حرفم را زدم و به باشگاه گفتم که بهتر است راه‌مان را از هم جدا کنیم. من می‌خواستم بگویم که روملو برای رسیدن به جایگاهش در تیم خواهد جنگید اما هرگز فرصت انجام چنین صحبتی به من داده نشد. همه‌اش همین بود. می‌گفتند که او باید برود. او لیاقت منچستریونایتد را ندارد. من هم گفتم خب باشد من هم خودم می‌خواهم بروم. گفتم نمی‌خواهم جایی باشم که مرا نمی‌خواهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gaxzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خریدهای تابستانی منچستریونایتد؛ شش‌ شگفت‌انگیز!