تاریخ انتشار: 1398/05/31 15:39
ستاره برزیلی زیر بار نمی رود
کد خبر: 90659

عصبانیت بارسا از نیمار؛ رسما بگو به رئال نمی روی

سران باشگاه بارسلونا و نیز دوستان صمیمی او در این باشگاه معتقدند که ستاره برزیلی آنچنان که باید و شاید برای بازگشت تلاش نمی کند و از این قضیه عصبانی هستند.
عصبانیت بارسا از نیمار؛ رسما بگو به رئال نمی روی

به نقل از موندودپورتیوو، مذاکرات بارسلونا و پی اس جی برای نیمار به بن بست کامل رسیده است. پی اس جی قصد ندارد نیمار را به بارسا واگذار کند و تمامی پیشنهادات رسیده از باشگاه کاتالان را رد کرده است. در بارسلونا بر این عقیده اند که ناصر الخلیفی(مدیر پی اس جی) هر پیشنهادی حتی پیشنهاد مالی بالا هم که ارائه شود را رد خواهد کرد. برای پی اس جی که یک باشگاه فرانسوی قطری است، نیمار تبدیل به یک مساله حیثیتی شده و آنها معتقدند در صورت بازگشت نیمار به بارسا، غرورشان خدشه دار خواهد شد.

بارسا هفته گذشته هیئتی را به پاریس برای مذاکره فرستاد و گفت و گو ها بی نتیجه پایان یافت. دو روز پیش نیز پیشنهاد انتقال قرضی نیمار با بند خرید دائمی برای تابستان 2020 ارائه شد که آن هم با پاسخ منفی مواجه گشت. پی اس جی بیش از هر چیزی برای انتقال نیمار به پول نیاز دارد؛ در حالی که بارسا از لحاظ مالی در مضیقه است و نمی تواند برای نیمار در حال حاضر یک یورو هم هزینه کند.

در سوی دیگر اما پی اس جی حاضر است نیمار را به رئال واگذار کند و در تماس مداوم با فلورنتینو پرز است. بارسلونا حالا بیش از همیشه از این هراس دارد که نیمار راهی رئال شود و رسانه های فرانسوی نیز بر این اعتقادند که نیمار به رئال نزدیک تر از بارسلونا است.

7mfjcSkPUG4k

در چنین شرایطی سران بارسا معتقدند که همه چیز به خود نیمار بستگی دارد و از او خواسته اند که در یک نشست خبری یا با انتشار بیانیه در شبکه های اجتماعی، رسما بگوید که دوست دارد به بارسا برگردد تا به این ترتیب گزینه رئال کاملا از روی میز برداشته شده و پی اس جی مجبور به پذیرش خواسته های بارسلونا شود.

جرارد پیکه نیز 15 روز پیش در نشست خبری در آمریکا رسما از نیمار خواست که به صورت علنی موضع خود را بیان کند اما ستاره برزیلی به این درخواست پاسخی نداد. در بارسلونا حالا از نیمار عصبانی تر از همیشه هستند و معتقدند که او تلاش حداکثری برای بازگشت از خود نشان نمی دهد؛ در حالی که نیمار معتقد است در این مدت با مصاحبه هایی که انجام داده (مثال زدن از برتری 6-1 بارسا بر پی اس جی به عنوان بهترین خاطره فوتبالی و نیز تمجید از مسی و اینکه روزهای عالی در کنار او داشت) سهم خود برای بازگشت را ادا کرده است. این اما برای بارسلونا کافی نیست و آنها معتقدند که نیمار باید علنا از تمایلش برای بازگشت حرف بزند.

اینکه چرا نیمار تاکنون به این درخواست تن نداده، به این مربوط می شود که برای او اولویت، خروج از پی اس جی است و می داند که اگر گزینه رئال را خط بزند، با توجه به اختلافات عمیق بین الخلیفی با بارسلونا ممکن است سال بعد در پی اس جی ماندنی شود. رئال برای نیمار در خروج اضطراری است و او نمی خواهد چنین شانسی را از دست بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kgny8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خشم ستاره بارسلونا از خبر معاوضه اش با نیمار