تاریخ انتشار: 1398/05/31 15:28
کد خبر: 90663

اعتراض باشگاه سپیدرود رشت به شرایط نامناسب ورزشگاه تختی ارومیه

باشگاه سپیدرود رشت در پیامی تلفنی و مکتوب اعتراض رسمی خود را به شرایط نامناسب ورزشگاه محل مسابقه این تیم با نود ارومیه به مسئول برگزاری لیگ دسته اول اعلام کرد.
 اعتراض باشگاه سپیدرود رشت به شرایط نامناسب ورزشگاه تختی ارومیه

 مدیر اجرایی باشگاه سپیدرود رشت اعتراض رسمی باشگاه خود را به محمودزاده مسئول برگزاری لیگ دسته اول اعلام و نسبت به نقاط ضعف امنیتی ورزشگاه تختی ارومیه هشدار داد.

شهرام حمیدی در گفت‌وگو با شرایط ورزشگاه محل برگزاری مسابقه دو تیم نود ارومیه و سپیدرود رشت را نامطلوب خواند و اظهار داشت: مسئولیت بروز هر اتفاق نامطلوب احتمالی برعهده مسئولان برگزاری این مسابقه خواهد بود که نتوانستند یک شرایط مناسب را در ورزشگاه فراهم کنند.

مدیراجرایی باشگاه سپیدرود رشت ورزشگاه تختی را فاقد شرایط ابتدایی از لحاظ امنیتی دانست و افزود: وجود مقادیر زیاد سنگ و ضایعات ساختمانی، عدم داشتن فنس‌های حفاظتی استاندارد، سهل الورود بودن حضور تماشاگران به زمین، عدم داشتن شرایط ایمن برای نیمکت و هواداران مهمان و نامناسب بودن‌ رختکن‌های ورزشگاه تنها بخشی از مشکلات این ورزشگاه است.

وی با بیان اینکه مدیرعامل باشگاه از مسئولان برگزاری لیگ یک برای تایید چنین ورزشگاهی گله‌مند است گفت: افشین ناظمی به سرمربی سپیدرود تاکید کرد که در صورت بروز هر مساله‌ای که امنیت جانی بازیکنان را به خطر بیندازد باید محل مسابقه را به نیت حفظ جان بازیکنان ترک کند.

حمیدی با ابراز این مهم که ما در جلسه شب قبل از بازی از مسئولان برگزاری درخواست کردیم تا ماموران یگان ویژه در ورزشگاه حاضر شوند افزود: امیدواریم با تدابیری که مسئولان در پیش می‌گیرند امروز شاهد برگزاری یک مسابقه جوانمردانه ورزشی باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxrmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر عامل جدید سپیدرود معرفی شد