تاریخ انتشار: 1398/05/30 22:24
خاویر ساویولا:
کد خبر: 90729

هیچکس قادر به تکرار کارهای رونالدینیو نیست

خاویر ساویولا، مهاجم سابق و آرژانتینی بارسلونا به تمجید از عملکرد رونالدینیو پرداخت.
هیچکس قادر به تکرار کارهای رونالدینیو نیست

در اوایل هزاره جدید خاویر ساویولا یکی از امیدهای گلزنی بارسلونا بود و اواخر دوران حضور او در نوکمپ با ظهور فوق ستاره ای مانند رونالدینیو همراه شد. خاویر ساویولا در ادامه برای مدتی راهی رئال مادرید هم شد و حالا معتقد است هیچ بازیکنی قادر به تکرار کارهای رونالدینیو در زمین نبوده است.

خاویر ساویولا گفت: "من در کنار رونالدینیو وقتی که در بهترین شرایط خود قرار داشت بازی کردم. او در زمین فوتبال کارهایی انجام می داد که هیچ کس دیگری نمی توانست آن را تکرار کند.

رونالدینیو هرگز با چهره ای نگران و یا اینکه نشانه ای از فشار روی وی باشد وارد رختکن نمی شد. رونالدینیو همیشه می گفت که فوتبال برای لذت بردن است و وقتی که ما فوتبال بازی می کنیم باید از آن لذت ببریم و این همان کاری بود که او همیشه انجام می داد."

خاویر ساویولا نیز مانند بسیاری از بازیکنان آن مقطع بارسلونا با لوییس فان خال مشکل داشت و وی این موضوع را انکار نمی کند. ساویولا ادامه داد: "درک لوییس فان خال خیلی سخت بود. او شخصیت پیچیده ای بود که به بازیکنان اجازه بازی نمی داد. فان خال با خوان رومن ریکلمه نیز مشکل داشت و کار کردن با او برای همه دشوار بود زیرا شخصیت فان خال بسیار پیچیده بود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aagrl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار