تاریخ انتشار: 1398/05/30 14:54
داماش گیلان- سرخپوشان پاکدشت
کد خبر: 90771

اختصاصی/ داماش به دنبال کسب اولین سه امتیاز / سرخپوشان در اندیشه دومین پیروزی

درهفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم های داماش گیلان و سرخپوشان پاکدشت به مصاف هم می روند.
اختصاصی/ داماش به دنبال کسب اولین سه امتیاز / سرخپوشان در اندیشه دومین پیروزی

دومین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا پنجشنبه با انجام 9 دیدار در شهرهای مختلف ایران برگزار می شود و در این میان دو تیم داماش گیلان و سرخپوشان پاکدشت به مصاف هم می روند.
داماش گیلان در حالی میزبان سرخپوشان پاکدشت می باشد که در هفته اول این رقابت ها در برابر تیم رایکا بابل در مازندران با نتیجه مساوی 0 -0 به کار خود پایان داد تا در اولین بازی خارج از خانه یک تساوی کسب نماید.
 تساوی در اولین بازی آن هم خارج از خانه و حتی برابر رایکا بابل که تا چند روز قبل از آغاز بازی ها از سرنوشت مناسبی برخوردار نبود، نمی تواند نتیجه ای ضعیف برای این تیم محسوب شود و آنها به اولین هدف خود که کسب نتیجه مساوی در خارج از خانه دست یافته و امیدار هستند در بازی دوم بتوانند نتیجه ای بهتر را به دست بیاورند.

داماشی ها که به تازگی به لیگ دسته اول راه یافته اند، در جام حذفی تا فینال این رقابت ها هم پیش رفت و در نهایت با شکست برابر پرسپولیس به مقام دوم رسیدند تا نشان دهند که می توانند حرف های بسیاری برای در لیگ دسته اول برای گفتن داشته باشند.
اما در آن سوی  میدان شاگردان علی نیکبخت حضور دارند، تیمی که توانست در اولین بازی برابر ملوان بندرانزلی با نتیجه 1بر0 به پیروزی رسید و به سه امتیاز شیرین دست یافت،سه امتیازارزشمند که خنده را برلبان سرمربی این تیم نمایان ساخت.
نکته قابل توجه برای سرخپوشان پاکدشت در این جا نهفته است که آنها در هفته های اول و دوم این رقابت ها به مصاف دو تیم از نماینده گیلان رفته اند و امیدوار می باشند که با کسب حداقل امتیاز به خواسته ها خود در دومین بازی دست یابند .
 بدون شک علی نیکبخت در بازی فردا برابر داماش گیلان اول به دنبال گل نخوردن و کسب نتیجه مساوی می باشد و بعد از گذشت یک سوم از زمان بازی و سنجیده شدن شرایط مسابقه، آن گاه تصمیم می گیرد که آیا تغییر تاکتیک دهد و کمی هجومی تر و به دنبال  برتری باشد یا این که به همان یک امتیاز بسنده خواهد کرد.

لازم به ذکر می باشد که در پایان هفته اول سرخپوشان پاکدشت با 3 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد و داماش گیلان با کسب یک امتیاز در پشت سر آنها و در رده هفتم جدول ایستاده است.
 این بازی فردا راس ساعت 17/30 در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpedb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ مصاف تیم های پر حاشیه در هفته نخست لیگ یک / هواداران قوی سپید در انتظار سالهای خوش
سرخپوشان پاکدشت-ملوان بندرانزلی؛