تاریخ انتشار: 1398/05/30 13:47
کد خبر: 90780

آدریان: مدافعین لیورپول مثل جانور بازی می‌کنند!/یکی از بهترین خطهای دفاعی دنیا را داریم

آدریان، دروازه‌بان لیورپول که درخشش او در سوپرجام اروپا جام قهرمانی را برای این تیم به ارمغان آورد از مدافعین لیورپول تمجید کرد.
 آدریان: مدافعین لیورپول مثل جانور بازی می‌کنند!/یکی از بهترین خطهای دفاعی دنیا را داریم

 آدریان، دروازه‌بان لیورپول که با مصدومیت آلیسون سنگربان اول این تیم فرصت ایستادن درون دروازه مرسی‌سایدی‌ها را بدست آورده و چندی پیش در سوپرجام اروپا با درخشش در ضربات پنالتی نقش مهمی در قهرمانی قرمزهای آنفیلد بازی کرد از مدافعین هم‌تیمی‌اش ستایش کرده و می‌گوید آنها مثل جانور بازی می‌کنند.

آدریان، دروازه‌بان سابق وستهام که در ماه آگوست بازیکن آزاد بود بعد از مصدوم شدن آلیسون، دروازه‌بان اول برزیلی لیورپول به این تیم فراخوانده شد و کلوپ در بازی‌های اخیر تیمش از او به عنوان گزینه اول محافظت از دروازه لیورپول استفاده کرده است.

آدریان در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:" وقتی مدافعین لیورپول جلوی شما به عنوان دروازه‌بان بازی می‌کنند کار برایتان خیلی ساده می‌شود چون آنها بهترین مدافعین لیگ برتر هستند و ما یکی از بهترین خطهای دفاعی دنیا را داریم".

دروازه‌بان لیورپول در ادامه گفت:" حضور آنها در مقابل من به عنوان دروازه‌بان باعث می‌شود تصمیم‌گیری برایم ساده شود. راستش را بخواهید آنها مثل جانور دفاع می‌کنند و این به من خیلی کمک می‌کند".

آدریان در ادامه گفت:" من قبلا مقابل مهاجمین لیورپول بازی کرده‌ام و حالا همبازی آنها هستم و باید بگویم از روش بازی لیورپول و اینکه چطور از عقب زمین بازی‌سازی می‌کنند لذت می‌برم".

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8q5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشتباه عجیب گلر لیورپول با واکنش واینالدوم روبرو شد