تاریخ انتشار: 1398/05/29 23:17
کد خبر: 90820

احتمال بازگشت ابراهیمی به لیگ برتر ایران؛مقصد نهایی مشخص نیست!

مسئولان باشگاه سپاهان مذاکره رسمی با امید ابراهیمی نکرده‌اند. آن‌ها هیچ تماسی با او نداشته‌اند. در مقابل پدیده‌ای‌ها از روز گذشته تماس‌های خود را با ابراهیمی و مدیربرنامه‌هایش آغاز کردند.
احتمال بازگشت ابراهیمی به لیگ برتر ایران؛مقصد نهایی مشخص نیست!

امید ابراهیمی هافبک دفاعی الاهلی قطر فردا جلسه مهمی را با مسئولان این باشگاه برگزار خواهد کرد. آن‌ها اقدامی کردند که هافبک ایرانی را در منگنه قرار دادند. این باشگاه از روز اولی که نقل و انتقالات شروع شد، تأکید داشت ابراهیمی باید بماند و در پایان قراردادش برود. امید هم با خیال راحت به قطر بازگشت و تمریناتش را به این نیت که در فصل جدید هم برای الاهلی توپ خواهد زد، آغاز کرد. رفته‌رفته، اما اتفاقات تازه‌ای رخ داد. الاهلی به این نتیجه رسید که در خط دفاعی بازیکن خارجی می‌خواهد. از آنجا هم که بازیکن سابق نیوکاسل را جذب کردند، دیگر نیازی به امید ابراهیمی نداشتند. به همین خاطر خیلی دیر به او اعلام کردند قراردادش را فسخ کند و راهی باشگاه جدیدی شود تا بتوانند مدافع استرالیایی را جذب کنند. در روز‌های اخیر مسئولان الاهلی جسته و گریخته چیز‌هایی به ابراهیمی گفته‌اند ولی قرار است امروز جلسه مهمی در دوحه برگزار شود. در این جلسه امید ابراهیمی و سران باشگاه رو در روی هم می‌نشینند تا تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. در واقع امروز تکلیف او و باشگاه قطری مشخص می‌شود.

رفتار بد الاهلی

ابراهیمی این روز‌ها به‌شدت از دست مسئولان الاهلی دلخور است. اگر باشگاه ابتدای نقل و انتقالات اعلام می‌کرد او را نمی‌خواهد و قراردادش را فسخ کند، تکلیف روشن بود. این بازیکن به سادگی می‌توانست به تیمی در قطر ملحق شود، چون فصل گذشته عملکرد خوبی داشت. منتها اعلام دیرهنگام مسئولان الاهلی باعث شده تا عملاً هیچ تیمی در لیگ ستارگان او را نخواهد! اسپایر مرکز و مغز متفکر فوتبال قطر در تلاش بود تا ۱۰ روز قبل زمینه انتقال این بازیکن را به باشگاهی دیگر مهیا کند ولی الاهلی این‌قدر تعلل کرد که آن تیم‌ها هم نقل و انتقالات خود را بستند. صحبت از انتقال امید به السیلیه، الخور یا الوکره بود ولی این سه باشگاه هم، چون به مسابقات نزدیک بودند سریعاً بازیکنان دیگری جذب کردند. امروز ابراهیمی در حالی با الاهلی پای میز مذاکره می‌نشیند که می‌داند نمی‌تواند در قطر بماند؛ مگر اینکه لحظه آخر اتفاقی بیفتد و بازیکنی در باشگاهی مصدوم شود. تا زمانی‌که این بازیکن رضایت ندهد باشگاه الاهلی نمی‌تواند قراردادش را با بازیکن استرالیایی ثبت کند. به همین خاطر او حتی می‌تواند غرامتی از باشگاه بگیرد و سپس فسخ قرارداد را امضا کند. بازی ابراهیمی و الاهلی کمی پیچیده شده و شاید حتی کار آن‌ها به بیش از یک جلسه بکشد.

احتمال بازگشت؛ زیاد

آیا انتقال ابراهیمی به لیگ برتر و سپاهان جدی است؟ آیا خبر‌های اخیر درباره مذاکرات پدیده و او صحت دارد؟ درباره سؤال اول باید گفت مسئولان این باشگاه اصفهانی مذاکره رسمی با امید نکرده‌اند. آن‌ها هیچ تماسی با او نداشته‌اند. در مقابل پدیده‌ای‌ها از روز گذشته تماس‌های خود را با ابراهیمی و مدیربرنامه‌هایش آغاز کردند. آن‌ها پیگیر وضعیت ابراهیمی بودند و می‌خواستند مزه دهانش را بفهمند. جوابی هم که شنیدند این بود؛ «تکلیف قطعی روشن نیست ولی به‌زودی مشخص می‌شود.» احتمال اینکه ابراهیمی به ایران و لیگ برتر برگردد زیاد است. ولی نمی‌توان پیش‌بینی کرد او سر از کدام باشگاه در می‌آورد. شاید پدیده، شاید سپاهان و شاید هم استقلال. ظاهراً مهدی رحمتی هم صحبت‌هایی با ابراهیمی داشته و از این بازیکن خواسته تا به مشهد برود و فصل را کنار آن‌ها بگذراند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8ard

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیمی در آستانه دیپورت شدن/فرمانده هنوز جایی در استقلال دارد؟

طلایی پوشان مثل استقلال و پرسپولیس؛