تاریخ انتشار: 1398/05/29 22:48
کد خبر: 90826

بازیکن مد نظر استراماچونی، نزدیک ولی خیلی دور!

استقلال باز هم سراغ پوکیارلی رفته است. سه روز پیش و در مصاحبه‌ای که مدیرعامل باشگاه استقلال انجام داد، عنوان شد او و استراماچونی در صحبتی که با هم داشتند، قرار شده یک هافبک بازیساز یا مهاجم دوم خارجی را به تیم اضافه کنند.
بازیکن مد نظر استراماچونی، نزدیک ولی خیلی دور!

دهم مرداد سال جاری بود که برای اولین بار عنوان شد بازیکنی به نام پوکیارلی از سری A ایتالیا کاندیدای حضور در این تیم شده است. استراماچونی خیلی روی این هافبک بازیساز حساب باز کرده بود و امید می‌رفت این فوتبالیست مومشکی جای خالی آیاندا پاتوسی را در استقلال پر کند.

مدیر برنامه‌های پوکیارلی در همان برهه با استقلال مذاکرات مثبتی هم داشت ولی از آنجا که قیمت این بازیکن خیلی زیاد بود و مسائلی هم در راه حضورش در تهران به وجود آمد رسماً اعلام شد پوکیارلی به تهران نمی‌آید. حتی در همان برهه از قول یکی از مسئولان باشگاه استقلال عنوان شد او رقم بالایی (نزدیک به یک میلیون دلار) درخواست کرده و گفته، چون از سری A می‌آید، باید این مبلغ را به او بپردازند، اما پس از مذاکراتی که از طریق مدیر برنامه‌هایش با باشگاه استقلال داشت، وقتی شنید استقلال توان پرداخت این رقم را ندارد کلاً قید حضور در کشورمان را زد و گفت اصلاً دوست ندارد به تهران بیاید.

اما روز گذشته بار دیگر این خبر منتشر شد که استقلال باز هم سراغ پوکیارلی رفته است. سه روز پیش و در مصاحبه‌ای که مدیرعامل باشگاه استقلال انجام داد، عنوان شد او و استراماچونی در صحبتی که با هم داشتند، قرار شده یک هافبک بازیساز یا مهاجم دوم خارجی را به تیم اضافه کنند. البته مدیر باشگاه حرفی از پوکیارلی نزد ولی از روز گذشته بار دیگر بحث حضور این بازیکن در استقلال به طور جدی مطرح شده است.

در همین راستا با یکی از نزدیکان به تیم حرف زدیم که وی با اشاره به اینکه دوست ندارد اسمش در این گزارش برده شود، تأکید کرد پوکیارلی به استقلال نمی‌آید! این فرد آگاه معتقد بود اگر هم قرار بر حضور این بازیکن در استقلال باشد قطعاً تخفیف زیادی داده، چون رقم قبلی درخواستی اش ۸۰۰ هزار دلار بود که باشگاه قاطعانه گفت نمی‌تواند این رقم را به وی بپردازد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gpb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استراماچونی مذاکره با ستاره ملی‌پوش را متوقف کرد

48 ساعت سرنوشت ساز بین استراماچونی و استقلال
یکشنبه، جلسه نهایی استقلال و استراماچونی