تاریخ انتشار: 1398/05/29 22:36
کد خبر: 90829

بازیکن ایرانی کلوب‌بروژ همچنان بلاتکلیف

برای تعیین تکلیف کاوه رضایی حتی قرار گرفتن در لیست بازی با یوپن هم کافی نبود.
بازیکن ایرانی کلوب‌بروژ همچنان بلاتکلیف

لوئیس اوپندای محروم بود و سرمربی کلوب‌بروژ ناگزیر از نوشتن نام کاوه در لیست بازی جمعه‌شب. وگرنه فیلیپه کلمنت بی‌اعتمادی‌اش به بازیکن ایرانی کلوب‌بروژ را در سه هفته گذشته نشان داده بود و فراموش نکرده‌ایم که این بازیکن را حتی به اوکراین هم نبرد.

در واقع کاوه رضایی از ابتدای فصل جدید تا همین دیشب که در لیست بروژ قرار گرفت، هیچ نقشی در نتایج این تیم نداشت. نه در پیروزی سه بر یک برابر بورن در هفته نخست ژوپیلرلیگ، نه در بازی هفته دوم که این تیم نت‌ترویدن را با 6 گل شکست داد و نه وقتی در هفته سوم برابر تیم اوستنده یک پیروزی 2 بر صفر را رقم زد. در هیچ‌کدام از این سه بازی کاوه رضایی حتی روی نیمکت کلوب‌بروژ هم ننشسته بود، چه برسد به اینکه در زمین ببینیمش؛ حالا یا در ترکیب اصلی و یا به عنوان بازیکن ذخیره.

بدتر اینکه برای بازی با دیناموکیف در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا هم که با پیروزی یک بر صفر تیم بلژیکی به پایان رسید، او را به عنوان یکی از ۲۳ بازیکن بروژ به اوکراین نبردند تا کلمنت بی‌اعتمادی خود به بازیکن ایرانی‌اش را یک بار دیگر با زبان بی‌زبانی اعلام کند.

البته آن موقع می‌گفتند مدیران کلوب‌بروژ در حال مذاکره با شارلروا برای بازگرداندن کاوه به این تیم هستند و حتی صحبت از انتقال قرضی او بود اما این اتفاق هم نیفتاد. بعد گفتند دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده‌اند و مذاکرات متوقف شده. چند روز بعد ناگهان خبر رسید که شارلروا یک مهاجم جامائیکایی یعنی شامر نیکولسون را جذب کرده‌ است. اتفاقی که در واقع شانس کاوه رضایی برای بازگشت به این تیم را به حداقل رساند. او دیگر نه راهی برای بازگشت به تیم سابقش پیش‌روی خود می‌دید و نه در برنامه‌های سرمربی کلوب‌بروژ جایی داشت.

البته ممکن است از قرار گرفتن نام کاوه رضایی در لیست بروژ برای بازی با یوپن این‌طور برداشت شود که او از بلاتکلیفی درآمده و در اندیشه‌های فیلیپه کلمنت جایی برای خود دست و پا کرده اما واقعیت این است که آقای سرمربی این بار هم فقط و فقط به خاطر محرومیت و مصدومیت چند بازیکن اصلی‌اش مجبور شد به کاوه اعتماد کرده وگرنه به گفته رسانه‌های بلژیک، این بازیکن ایرانی دیگر جایی در کلوب‌بروژ ندارد.

اتفاقاً بعد از جابه‌جایی کاوه رضایی از سکو به نیمکت بود که سایت «voetbalkrant» بلژیک نوشت باشگاه کلوب‌بروژ باید سریعاً تکلیف مهاجم ایرانی‌اش را مشخص کند.

در تازه‌ترین گزارش این سایت می‌خوانیم: «در کلوب‌بروژ دو بازیکن هستند که در برنامه‌های آینده فیلیپه کلمنت، سرمربی این تیم جایی ندارند و باشگاه باید تکلیف این بازیکنان را خیلی سریع مشخص کند. یکی از این دو بازیکن کارول لتیکا است و دیگری کاوه رضایی که هر دو خواهان رفتن به تیم جدیدی هستند اما برای جدایی آنها باید راهکاری سریع اتخاذ شود. رضایی ممکن است به صورت قرضی به شارلروا برگردد. او فصل گذشته با قراردادی به مبلغ 5 میلیون یورو این تیم را به مقصد بروژ ترک کرد اما در شرایط کنونی که جایی در اندیشه‌های فنی کلمنت ندارد، ترجیح می‌دهد به شارلروا برگردد. به تیمی که هماهنگی با بازیکنانش که هم‌تیمی‌های سابق او هستند، برایش کار سختی نخواهد بود.»

از قرار معلوم، مذاکره برای انتقال کاوه رضایی از کلوب‌بروژ به شارلروا بعد از یک توقف چند روزه دوباره از سر گرفته شده اما این‌طور که روزنامه فرانسوی‌زبان

 La Capitale ادعا کرده، مذاکره‌ها پیچیده شده است. La Capitale نوشته: «کاوه رضایی در حال ترک کلوب‌بروژ به مقصد شارلروا است زیرا این مهاجم ایرانی هیچ جایگاهی در برنامه‌های تاکتیکی فیلیپه کلمنت ندارد. در این شرایط خروج کاوه رضایی از کلوب‌بروژ بهترین راه‌حل ممکن است. ضمن اینکه تیم شارلروا با وجود جذب یک مهاجم جدید، آغوش خود را برای جذب دوباره کاوه رضایی باز و مذاکره با سران کلوب‌بروژ برای این انتقال را آغاز کرده است. کاوه رضایی می‌تواند به صورت قرضی به شارلروا بازگردد اما سران تیم‌های کلوب بروژ و شارلروا با وجود مذاکرات بسیار، هنوز به توافقی دست نیافته‌اند. به نظر می‌رسد مذاکره بر سر انتقال این بازیکن 5 میلیون یورویی دچار پیچیدگی شده و دو طرف در مورد مسائل مالی به نقطه مشترکی نرسیده‌اند.»

خیلی هم عجیب نیست البته. کلوب بروژ دنبال این است که بیشترین استفاده را از انتقال کاوه رضایی ببرد و 5 میلیون یورویی را که سال گذشته به خاطر خرید او هزینه کرده بود، به نوعی جبران کند. از طرفی شارلروا هم که با فروش کاوه به بروژ پول خوبی به جیب زده بود، حاضر نیست برای قرارداد قرضی او خیلی هزینه کند و همین اختلاف آنها بازیکن ایرانی را بلاتکلیف نگه داشته است.

فعلاً دو طرف به مذاکره مشغولند اما کسی چه می‌داند، شاید در لابه‌لای این مذاکره‌های بی‌سرانجام هر روزه، کاوه رضایی به یکباره چشم فیلیپه کلمنت را بگیرد و در همین بروژ ماندنی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aag5g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی رضایی از بروژ قطعی شد