تاریخ انتشار: 1398/05/27 23:19
کد خبر: 90994

استقلال پُر قدرت به استقبال لیگ می‌رود

پایان جلسه فتحی و استراماچونی برای استقلالی‌ها یک پایان به موقع برای جنجال و یک شروع ایده‌آل برای افتتاح لیگ است.
استقلال پُر قدرت به استقبال لیگ می‌رود

عصر روز یکشنبه به ساعتی که خیلی قرار آن رسمی و مشخص نبود، امیرحسین فتحی و آندره‌آ استراماچونی قرار ملاقاتی داشتند؛ جلسه ای که مدیران استقلال آن را جلسه ای برای پایان حاشیه سازی ها می دانستند و قرار بود در این جلسه جمع بندی درخواست‌های استراماچونی انجام شود؛ از سوی دیگر اما این جلسه به ادعای برخی رسانه‌ها جلسه‌ای بود که انتظار می‌رفت، نتیجه آن جدایی استراماچونی باشد.

 

شروع دور از هیاهو

باشگاه استقلال در ادامه سیاست حفظ آرامش تیم این جلسه را بی اطلاع از ساعت و محل برگزاری برپا کرد؛ اقدامی که باعث شد تا دو طرف در فضایی آرام رو در روی یکدیگر بنشیند و بی واسطه گفت و گو کنند.

دو طرف یک ساعت قبل از شروع تمرین در زمین تازه تاسیس انقلاب که امکانات کاملی برای میزبانی از آبی ها دارد با یکدیگر گفت و گو را شروع کردند و خیلی سریع به جلسه خود خاتمه دادند تا در کنار یکدیگر حضور بازیکنان در این مجموعه را به تماشا بنشیند؛ اقدامی که به بازیکنان پیام داد اختلافی میان طرفین نیست.

 

جلسه کوتاه، برای جمع‌بندی

امیرحسین فتحی در صحبت های خود پیش از این اعلام کرده بود: چند روز است که از طریق یک رسانه مشخص خارجی اخباری درباره وضعیت شغلی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان می‌شنویم. از طرفی دیگر به صورت پراکنده تصمیمات و درخواست‌هایی را از طرف آقای استراماچونی دریافت کردیم. درهمین راستا روز یکشنبه با برگزاری جلسه‌ای با ایشان به نتایج لازم خواهیم رسید.

این جلسه نیز دقیقا به همین منظور برگزار شد و فتحی و استراماچونی درباره موضوعات جاری و نه استعفا و اولتیماتوم گفت و گو کردند و با عکس یادگاری به کار خود پایان دادند.

 

استقلال پُر قدرت به استقبال لیگ می‌رود

آبی های تهرانی حالا با دریافت یک پیام مهم برای لیگ آماده هستند؛ اختلاف نظر جدی و عمیق میان مدیریت و کادر وجود ندارد و هیچ مسئله ای برای نتیجه گرفتن مطرح نیست. هر چند حاشیه پردازی های عجیب و یا به قول فتحی شیطنت ها در هفته ی اخیر فضایی بحرانی را برای استقلال ساخت اما اقدام به موقع دو طرف برای جلسه باعث شد تا حالا همه چیز ختم به خیر شود اما مطمئنا این اتفاق برای شناخت دو طرف از یکدیگر بسیار لازم بود.

 

در جلسه چه گذشت؟

بیشتر از حدس و گمان نمی توان در این باره نظر داد. این جلسه پشت در بسته و بی واسطه بود و دو طرف مطمئنا خواسته هایی داشتند که می توان تقویت تیم در ترکیب و ساختار باشگاه را به عنوان خواسته های احتمالی استراماچونی در نظر گرفت و حفظ آرامش و نتیجه گیری را به عنوان خواسته فتحی نام برد و مطمئنا موضوعاتی از جمله رفت و آمد معاونین و این موضوعات در جلسه مطرح نشده است تا حالا استقلال با حل شدن یک موضوع مهم، برای افتتاحیه آماده شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yadlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باقری‌نیا: یک تیم کاملا خوزستانی را جمع کرده‌ایم