تاریخ انتشار: 1396/06/03 10:06
کد خبر: 186858

رانیری: امباپه در پاریس به آرزوهایش می‌رسد

رانیری آینده خوبی برای پاری سن ژرمن و ستاره برزیلی اش متصور است.
رانیری: امباپه در پاریس به آرزوهایش می‌رسد

 کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی باشگاه نانت فرانسه، پیوستن کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن را، بر خلاف عده بسیاری، به ضرر لوشامپیونه نمی داند.

پس از انتقال گرانقیمت نیمار، حالا پاری سن ژرمن به دنبال به خدمت گیری ستاره 18 ساله تیم رقیب است؛ این می تواند ضربه بزرگی به موناکو باشد که شاهد کوچ عده ای از ستارگانش در تابستان 2017 به لیگ برتر انگلستان بوده است. اما رانیری دیدگاه دیگری دارد: بله، این اتفاق خوبی است. رقابت های لیگ می تواند رشد کند، پاریس هم همین گونه. هدف آن ها قهرمانی در لیگ قهرمانان است. چنین کاری با توجه به آن هدف، طبیعی است. 

پیش از این که فصل گذشته موناکو پس از 17 سال بر بام فوتبال فرانسه بایستد، پاریسی ها چهار دوره پیاپی قهرمان لیگ شدند. از رانیری پرسیده شد که آیا مطمئن است که پاریس در فصل جاری قهرمان خواهد شد، که مرد متفکر این گونه پاسخ داد: اطمینان؟ ما تنها از مرگ خود اطمینان داریم. اما پاریس قهرمان خواهد شد؛ آن ها 90 درصد بخت قهرمانی دارند.

از سوی دیگر این روزها ماجرای انتقال نیمار به پاریس، همچنان داغ است. سرمربی نامدار باشگاه نانت در این میان مدعی است که نیمار بالاخره روزی فراتر از مسی و رونالدو خواهد رفت: همچون هر شخص دیگری، برای من او بازیکن بزرگی است. معتقدم که پس از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، در آینده او توپ طلا را به دست خواهد آورد. معتقدم که او به آرامی آن ها را شکست خواهد داد چرا که خیلی جوان است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnrjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد چشمگیر PSG به امباپه/ فوق ستاره دو دل شد!