تاریخ انتشار: 1398/05/26 23:07
در نیمه اول خیلی بد بودیم؛
کد خبر: 91077

بخاطر بی تجربگی بازیکنان با تجربه گل خوردیم/هنوز ابتدای راه هستیم و وقت زیادی داریم!

سرمربی آرمان گهر سیرجان شکست تیمش را به کم تجربگی بازیکنانش و همچنین اشتباهات بازیکنان با تجربه مربوط دانست.
بخاطر بی تجربگی بازیکنان با تجربه گل خوردیم/هنوز ابتدای راه هستیم و وقت زیادی داریم!

قاسم شهبا در خصوص بازی مقابل گل ریحان در شروع لیگ یک که با شکست تیمش همراه شد، گفت: هفته اول بود و ما تمرینات خوبی داشتیم و بازی های تدارکاتی مفیدی را پشت سر گذاشتیم اما در نیمه اول روز بد ما بود و بچه ها خیلی بد بازی کردند. توپ و میدان کاملا در اختیار گل ریحان بود و شرایطی به وجود آمد که گل اول را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم نکاتی را گوشزد کردیم و با تفکر بهتری نسبت به حریف بازی کردیم. متاسفانه عالی بودیم اما روی بی تجربگی بازیکنان با تجربه گل خوردیم. با این حال هنوز ابتدای راه بود و وقت زیاد است.

سرمربی آرمان گهر در پاسخ به اینکه بازی در کرمان با توجه به اینکه به نوعی میزبان نبودند، تا چه اندازه روی شکست آرمان گهر تاثیرگذار بود گفت: قطعا بی تاثیر نیست. ورزشگاه امام علی آماده نبود اما جا دارد از آقای محمودی نیا و آقای دکتر قرایی تشکر کنم که با ما همکاری داشتند. شرایط طوری بود که نشد میزبان باشیم اما از مردم کرمان و مسئولانی که شرایط را برای این بازی فراهم کردند، تشکر می کنم.

شهبا در رابطه با اعتراض به داوری بازی گفت: در مجموع داور بازی بد قضاوت نکرد. اعتراضاتی در طول بازی بود که از دیدگاه ما می توانست یک صحنه هند باشد اما داور نگرفت. بعد هم به من تذکر داد که نیمکت را آرام کنید.

سرمربی آرمان گهر در خصوص غیبت چند بازیکنش در اولین بازی فصل گفت: برخی بازیکنان مصدوم بودند و برخی دیگر هم کارتشان صادر نشد. بحث ایفمارک بود و کارتشان به دلیل عدم تایید ایفمارک صادر نشد. دو بازیکن هم مصدوم بودند و به این بازی نرسیدند.

وی در پایان روی میزبانی کامل آرمان گهر سیرجان در هفته سوم مقابل مس کرمان در سیرجان تاکید کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aaoxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهبا: کم لطفی است اگر به ما نگاه نکنند
سقف آرمان گهر کمتر از 250 میلیون است