تاریخ انتشار: 1396/06/02 17:08
کد خبر: 187006

فقط 2 تیم صعود کردند ولی 25 کشور کمپ خود را در روسیه رزرو کرده اند

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: با وجود اینکه تاکنون فقط صعود ۲ تیم به جام جهانی روسیه قطعی شده است ۲۵ کشور کمپ خود را در این کشور رزرو کردند.
 فقط 2 تیم صعود کردند ولی 25 کشور کمپ خود را در روسیه رزرو کرده اند

مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد شروع کار تیم ملی برای بازی با کره جنوبی، گفت: به اردوی تیم رفتم و با بازیکنان شام خوردیم. با تک تک اعضا صحبت کردیم. سپس جلسه‌ای با کارلوس کی‌روش حدود ۲-۳ ساعت داشتیم که پیرامون مسائل تیم ملی و ... حرف زدیم. در مورد اردوی روسیه کمپی دیده بودیم که کی‌روش هم آن کمپ را دید و جا به جایی صورت گرفت. علت این بود که کمپ مدنظر قبلا توسط یک کشور دیگر ذخیره شده بود. ۲۵ کشور به روسیه‌ آمدند و کمپ‌ خود را مشخص کردند و قرارداد را نوشتند. این درحالیست که تاکنون فقط دو کشور به جام جهانی صعود کردند. سعی کردیم محل اردو را تغییر دهیم. مسابقات دوستانه‌ای نهایی شده است. بازی‌هایی مثل روسیه و آفریقای جنوبی مدنظر است

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه تصریح کرد: کی‌روش برنامه‌ای دارد که نگاه دولت را به این برنامه می‌طلبد. اگر وضعیت غیر از این باشد ما دچار یک اشکال جدی در بازی‌های تدارکاتی خواهیم شد.

وی درمورد اینکه آیا بازی با لهستان قطعی شده است، خاطرنشان کرد: خیر بازی با لهستان نیست اما بازی با آفریقای جنوبی را کی‌روش کمک کرده تا هماهنگی برای برگزاری‌اش انجام شود. بازی با روسیه هم درست شده و اجازه دهید در ادامه همه چیز را اعلام می‌کنیم.

تاج در مورد بازی خبرنگاران و پیشکسوتان استقلال، تصریح کرد: کار خوبی بود که انجام شد و ما هم به همین دلیل در اینجا حضور پیدا کردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjwkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یونانی ها موضوع اصلی جلسه رئیس و سرمربی فوتبال

روز سرنوشت ساز برای فوتبال ایران؛ رونمایی کی روش از لیست تیم ملی
ابهامات آقای رئیس فدراسیون در مورد یونانی ها