تاریخ انتشار: 1398/05/23 21:12
پورحمیدی:
کد خبر: 91320

رقابت با حسینی جذاب است/تمرین استقلال عالی و دوستانه بود

گلر جوان سابق استقلال خوزستان و تیم ملی امید برای جست و جوی رویاهایش به تیم آبی پوش پایتخت پیوست.
رقابت با حسینی جذاب است/تمرین استقلال عالی و دوستانه بود

 ظهر امروز حسین پورحمیدی گلر 21 ساله فصل قبل استقلال خوزستان که در این تیم 16 بازی لیگ برتری انجام داد و موفق به ثبت 4 کلین شیت شد.

وی 9 فصل در استقلال خوزستان حضور داشت و در زمان عبدالله ویسی به همراه برادر دوقلوی خود به تیم بزرگسالان آمد و زیر نظر فرشاد بختیاری زاده پرورش یافت و سابقه حضور در تیم ملی امید را نیز دارد.

این گلر اهوازی که شب گذشته قراردادش با گل گهر سیرجان را فسخ کرده بود، درباره حضورش در استقلال گفت: من برای پیشرفت و موفقیت تصمیم گرفتم تا به استقلال بیایم، این تیم را از بچگی دوست داشتم و تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم برای تیم خودم مثمر ثمر باشم.

وی درباره رقابت با سید حسین حسینی و همچنین دیگر گلر آبی ها نیز گفت: سید حسین یکی از بهترین گلرهای ایران است و اینکه می توانم در کنار او حضور داشته باشم و تجربه کسب کنم، عالی  و رقابت با او جذاب است. تمام تلاشم را می کنم تا رقابت خوبی داشته باشیم و بتوانم در هر جبهه که لازم باشد به تیم کمک کنم.

پورحمیدی درباره تمرین امروز با استقلال نیز گفت: جو در تمرین استقلال عالی و دوستانه بود و تمام بازیکنان رابطه خوبی با من به عنوان بازیکن تازه وارد داشتند و خوشحالم که به یکی از تیم های بزرگ آسیا پیوسته ام.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w89a6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عذر‌خواهی هافبک استقلال از داور بازی دوستانه با پیکان