تاریخ انتشار: 1398/05/21 19:46
برد لیگ‌برتری شهرخودرو با رحمتی، سروش و دیگران
کد خبر: 91456

جدال پرسپولیسی ها به سودیحیی و شاگردانش به پایان رسید

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد توانست در دیداری تدارکاتی تیم گل گهر سیرجان را شکست دهد. دیداری که پیش از برگزاری با حاشیه هایی نیز همراه بود.
جدال پرسپولیسی ها به سودیحیی و شاگردانش به پایان رسید

در ادامه برنامه های آماده سازی تیم های حاضر در لیگ نوزدهم، عصر امروز دو تیم شهرخودرو مشهد و گل گهر سیرجان در شهر مشهد به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که در نهایت با سه گل به سود تیم میزبان به پایان رسید و در این میان اکبر صادقی، رضا صدری و چوچو سه بازیکنی بودند که در این دیدار توانستند گلزنی کنند.

دیدار دو تیم در حالی در زمین منزل آباد مشهد آغاز شد که پیش از آن دو تیم، زمین ورزشگاه های ثامن و یا امام رضا را انتخاب کرده بودند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا زمین منزل آباد محل برگزاری بازی دو تیم باشد. زمینی که به دلیل دور بودن از مرکز شهر باعث شد تا هواداران اندکی (در حد 500 نفر) را در خود جای داد.

سیدمهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، فرشاد محمدی‌مهر، امید منصوری، سینا زامهران، اکبر صادقی، سعید صادقی، یونس شاکری، رضا صدری و روح‌الله باقری و علی فرامرزی بازیکنانی بودند که ترکیب اولیه پدیده برای برگزاری دیدار برابر گل گهر را تشکیل دادند.

در میان بازیکنان تیم میهمان، عبدالله حسینی، میلاد فراهانی و بهنام برزای، بازیکنان سابق تیم شهرخودرو که امسال در تیم گل‌گهر حضور دارند، پیش از آغاز بازی با همبازیان و کادرفنی سابق‌شان، خوش‌و‌بش کردند.

نیمه اول این دیدار در نهایت با یک گل به سود تیم شهرخودرو به پایان رسید. نیمه ای که بازیکنان تیم میزبان حملات زیادی را در آن تدارک دیدند اما در نهایت توانستند یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی به ثمر برسانند. در دقیقه 35 این بازی، حرکت زیبای روح اله باقری در محوطه جریمه گل گهر باعث شد تا وی با دروازه بان این تیم تک به تک شود اما خطای میلاد فراهانی او را متوقف کرد تا داور در سوت خود به نشانه اعلام پنالتی بدمد و اکبر صادقی نیز به عنوان پنالتی زن اول تیم پشت توپ ایستاد و آن را تبدیل به گل اول بازی کرد.

شهرخودرویی ها در نیمه دوم اما با ترکیبی جوان تر پا به میدان گذاشتند اما توانستند باز هم با تدابیر هجومی دروازه حریف خود را باز کنند(دو بار) تا در نهایت با حساب سه بر صفر به پیروزی برسند. پاس دیدنی سروش رفیعی با فرار به موقع رضا صدری همراه شد و در نهایت این بازیکن با یک ضربه چیپ گل دوم بازی را به ثمر رساند و در دقایق پایانی نیز چوچو، مهاجم السالوادوری شهرخودرو توانست از روی پاس آقاجانپورگل سوم بازی را به ثمر برساند.

شاگردان وینکو بگوویچ در تیم گل گهر، پس از این دیدار به تهران خواهند آمد تا روز چهارشنبه در دیداری دیگر به مصاف پرسپولیس بروند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e85b9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




اولین تمرین سروش رفیعی با تیم شهرخودرو

بازیکن خارجی این باشگاه بدون سابقه ملی!
برخلاف ادعای مدیران گل گهر؛