تاریخ انتشار: 1398/05/13 23:54
لیگ قهرمانان آسیا 2019؛
کد خبر: 92064

شروع فصل جدید سبزپوشان با طعم لیگ قهرمانان

تیم های الاتحاد عربستان و ذوب آهن ایران در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با هم به نبرد خواهند پرداخت.
شروع فصل جدید سبزپوشان با طعم لیگ قهرمانان

دو تیم الاتحاد عربستان و ذوب آهن ایران فردا دوشنبه 14 مرداد 1398 در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه زبیل به قضاوت مانینگ چینی به مصاف هم خواهند رفت.

ذوب‌آهن فصل گذشته لیگ برتر خلیج همیشه فارس را با رتبه ششم به پایان رساند ولی این تیم هرچقدر به روزهای پایانی لیگ نزدیکتر شد به آمادگی بیشتری رسید و توانست به عنوان تیم نخست مرحله گروهی به این مرحله صعود کند. ذوب‌آهن در نقل و انتقالات تابستانی 3 بازیکن شاخص خود یعنی رشید مظاهری، محمدرضا حسینی و کریستین اوساگونا را از دست داد ولی این تیم با بازگشت 3 بازیکن سرباز خود احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر ارتش سبز ایران جان گرفته است.

الاتحاد در رقابتهای فصل گذشته لیگ عربستان به عنوان رتبه دهم دست یافت و با کسب رتبه دوم مرحله گروهی به این مرحله صعود کرده است. این تیم در تابستان 7 بازیکن جدید به خدمت گرفته است که مهم‌ترین آنها دو هافبک هجومی است که از رقابتهای باشگاهی برزیل و شیلی جذب الاتحاد عربستان شده است.

ذوب آهن و الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا 2010 با همگروه بودند که ذوب آهن در خانه این تیم را یک بر صفر شکست داد و در زمین حریف به تساوی 2-2 دست یافت. ذوب‌آهن در آن فصل توانست نایب قهرمان شود. سبزپوشان مجموعاً 13 بار با تیم‌های عربستانی دیدار داشته که حاصل آن 7 پیروزی برای ذوب‌آهن 3 مساوی و 3 پیروزی برای تیم‌های عربستانی بوده است.

 ذوب‌آهن دو بار در مراحل حذفی با تیم‌های عربستانی دیدار داشته که در هر دو بار موفق به صعود شده است. الاتحاد نیز 15 بار با تیمهای ایرانی دیدار داشته که حاصل آن 7 برد 2 تساوی و 6 شکست بوده است. از آخرین دیدار الاتحاد با تیم‌های ایرانی 3 فصل می‌گذرد. این تیم در 5 تقابل آخر با تیم‌های ایرانی به 4 پیروزی دست یافته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyvlr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معرفی ۱۱ بازیکن ذوب‌آهن برابر النصر
غیبت مظاهری و اوساگوآنا در لیست بازی؛

معرفی چهار سهمیه خارجی رقیب ذوب آهن
الاتحاد فهرست آسیایی خود را بست