تاریخ انتشار: 1398/05/13 20:54
کد خبر: 92080

اختصاصی/زرینچه: بازیکنان جدید این هفته به تیم اضافه خواهند شد/ استراماچونی در انتخاب بازیکن وسواس دارد

سرپرست استقلال گفت: سرمربی و مدیرعامل استقلال در حال مذاکره با بازیکنان جدید هستند و این هفته به تیم اضافه خواهند شد.
اختصاصی/زرینچه: بازیکنان جدید این هفته به تیم اضافه خواهند شد/ استراماچونی در انتخاب بازیکن وسواس دارد

جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص شرایط  استقلال و برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوب است و تیم با تمرینات منظم رو به جلو حرکت می‌کند. هنوز حریف تدارکاتی ما مشخص نشده است. پس از آنکه روز سه‌شنبه قرعه‌کشی لیگ انجام و بازی‌های اول تا پنجم ما مشخص شد که با چه تیم‌هایی بازی داریم از تیمی که در تهران حضور دارد برای انجام بازی تدارکاتی دعوت به عمل می‌آوریم.

وی در مورد عملکرد و نحوه برخورد استراماچونی، سرمربی تیم گفت: استراماچونی خیلی با نظم کار می‌کند. برنامه مشخصی دارد و در انتخاب بازیکن وسواس به خرج می‌دهد. تا به اینجا که نشان داده مربی خوبی است و ان‌شاءالله این شرایط خوب تداوم داشته باشد.

سرپرست استقلال درخصوص پست‌هایی که هنوز این تیم نتوانسته بازیکنی به خدمت بگیرد، توضیح داد: احتمال اینکه محمد ناصری در پست دروازه‌بان جذب شود، زیاد است. در پست‌های دیگر مثل بازیسازی و دفاع چپ هم استراماچونی و آقای فتحی درحال مذاکره هستند و به امید خدا این هفته به تیم اضافه خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از خریدهای جدید رضایت کامل دارد، تصریح کرد: همه بازیکنان جذب شده، بازیکنان خوبی هستند. همه آن‌ها پر از انگیزه‌اند و بچه‌هایی هستند که آینده درخشانی خواهند داشت.

زرینچه در پایان درمورد اینکه استقلال می‌تواند در فصل نوزدهم قهرمان شود، گفت: با حرف که نمی‌توان گفت اما مجموعه استقلال در حال تلاش است که این فصل تیم به قهرمانی دست پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8n69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بهترین بازیکن این روزهای استقلال کیست؟