تاریخ انتشار: 1396/06/11 22:26
هواداران نگران نباشند و حمایت کنند؛
کد خبر: 185295

خطیبی: بی دقتی و عدم هماهنگی، مانع از رسیدن ما به گل های بیشتر شد

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: هوادارانی که بازی با ایرانجوان را از نزدیک دیدند، شاهد بودند که ماشین سازی تیم برتر میدان بود.
خطیبی: بی دقتی و عدم هماهنگی، مانع از رسیدن ما به گل های بیشتر شد

 رسول خطیبی امروز و پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ایرانجوان بوشهر اظهار کرد: ابتدا از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند، تشکر می کنم، آنها از نزدیک دیدند که از لحاظ فنی تیم ماشین سازی بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و بسیار سرتر از حریف بود. 

وی ادامه داد: همه دیدند که ایرانجوان فقط یک موقعیت گل داشت و از همان موقعیت خود با پنالتی به گل رسید. بقیه بازی کاملا در اختیار ماشین سازی بود و درصد مالکیت توپ و میدان ما قابل قیاس با حریف نبود اما بی دقتی و عدم هماهنگی بازیکنان موجب شد تا از فرصت های پرتعداد گلزنی، فقط یک گل به ثمر برسانیم. 

سرمربی محبوب تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص دلایل از دست رفتن موقعیت های گلزنی تیمش در چند بازی اخیر، عنوان کرد: ما یکی از تیم هایی هستیم که موقعیت های گل زیادی داریم و بخصوص در ضربات ایستگاهی صاحب فرصت های گلزنی می شویم اما همانطور که گفتم بی دقتی و عدم هماهنگی بازیکنان با یکدیگر موجب شد که نتوانیم به حق خود برسیم. البته مصدومیت چند بازیکن اصلی بخصوص در فاز حمله، همچون محسن دلیر و شروین بزرگ و همچنین اضافه شدن پنج بازیکن جدید به جمع نفرات قبلی باعث شد تا ناهماهنگی ها در بازی با ایرانجوان بیشتر از قبل شود. 

وی افزود: البته ما به دنبال برطرف کردن نواقص فنی هستیم و قطعا با ادامه تمرینات شکل تیمی بهتری خواهیم گرفت. ما در تعطیلات تمرینات را بصورت منظم و فشرده دنبال خواهیم کرد تا هماهنگی بین بازیکنان و آمادگی بدنی آنها را افزایش دهیم و همچنین به دنبال این هستیم تا مشکل مهرداد بایرامی را برای حضور در تیم برطرف کنیم و این مهاجم را به جمع نفرات ماشین سازی اضافه کنیم. 

رسول خطیبی که در طول بازی با ایرانجوان بارها و بارها از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت، در خاتمه گفت: بازهم از هوادارانی که آمدند و تیم را تشویق کردند تشکر می کنم، به آنها می گویم که نگران نباشند و به حمایت خود از تیم ادامه دهند، هواداران مطمئن باشند که با گذشت زمان تیم ماشین سازی بهتر نتیجه خواهد گرفت و باز هم شاهد پیروزی های متوالی این تیم خواهند بود.

گفتنی است تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با وجود انجام یک بازی برتر و یکطرفه برابر حریف خود، نتوانست از موقعیت های گلزنی پرتعداد خود استفاده کند و در نهایت برابر بازی کاملا تدافعی تیم ایرانجوان به تساوی یک بر یک دست یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ze5ra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شماره یک ماشین سازی مجددا تغییر خواهد کرد!
خطیبی مجددا مردد شد؛

رسول خطیبی: همه ما باید به انتخاب های مالک باشگاه احترام بگذاریم
مهندس زنوزی بهتر و بیشتر از هر کسی به فکر ماشین سازی است؛