تاریخ انتشار: 1398/05/05 17:05
فتحی: مجبور شدم با استعفای ایشان موافقت کنم
کد خبر: 92719

فوری؛ پایان کار خطیر در استقلال!

با اعلام مدیرعامل استقلال با استعفای معاون ورزشی این باشگاه موافقت شد.
فوری؛ پایان کار خطیر در استقلال!

 علی خطیر همزمان با حضور امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل استقلال کار خود را به عنوان معاون ورزشی در این باشگاه آغاز کرد اما او در مدت حضورش در این باشگاه چندبار به دلیل آنچه مشکلات خانوادگی خوانده بود از سمت خود استعفا کرد که هربار با مخالفت مدیرعامل باشگاه روبرو شد. اما علی خطیر برای آخرین بار هفته گذشته بار دیگر از سمت خود استعفا کرد که ظاهرا این بار این موضوع با موافقت امیرحسین فتحی روبرو شده است.

امیرحسین فتحی در این باره به ورزش سه گفت: علی خطیر فردی است که من به توانایی های او کاملا واقفم و خودم ایشان را به باشگاه استقلال آوردم. ایشان چند بار به دلیل مشکلات خانوادگی از سمت خود استعفا دادند که خودتان دیدید من هر بار با این استعفا مخالفت کردم ولی خانواده ایشان در خارج از کشور هستند و خودتان می دانید دوری از خانواده بسیار سخت است.

او در پاسخ به این سوال که آیا با استعفای آخر خطیر موافقت شده است یا نه هم گفت: این بار ایشان خیلی جدی تر بودند و من فکر می کنم با توجه به مشکلاتی که دارند علی رغم میل باطنی ام ناچار هستم با استعفای ایشان موافقت کنم چون دیگر آقای خطیر شرایطی دارد که نمی تواند کنار ما کار کند.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه گفته می شود خطیر به خاطر یک مدیربرنامه خاص از سمت خود استعفا داده است هم گفت: این حرف هایی است که در فضای مجازی مطرح می شود و من فکر نمی کنم این مساله صحت داشته باشد. آقای خطیر به دلیل شرایط خانوادگی تصمیم گرفتند از سمت خود استعفا کنند و فکر نمی کنم دلیل دیگری داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7wbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطیر: آوردن بازیکنان اسمی به استقلال سخت است/ مهاجم پاراگوئه‌ای 2 برابر مبلغ پیشنهادی ما را میخواست