تاریخ انتشار: 1396/06/08 11:02
کد خبر: 185931

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن بالاخره اعتراف کرد!

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد که او مسبب برکناری ستاره سابق فوتبال هلند از سمت مدیر ورزشی باشگاه پاریسی بوده است.
سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن بالاخره اعتراف کرد!

 اونای امری می‌گوید نتیجه تهدیدش برای ترک پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل گذشته این شده که او الان فرمانده پارک دو پرنس است.

سرمربی سابق سویا بعد از ابراز نارضایتی از عملکرد پاتریک کلایورت، مهاجم سابق بارسلونا که به عنوان مدیرورزشی PSG‌ فعالیت داشت، مسبب برکناری او و روی کار آمدن انریکه آنترو شد، کسی که امسال خریدهای بسیار مهمی از جمله نیمار برای نایب قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه انجام داده است.

امری در گفت‌وگو با شبکه «سوفوت» اظهار داشت: به رئیس باشگاه (ناصر الخلیفی) گفتم که اگر می‌خواهد من بمانم باید به حرفم گوش کند و مدیر ورزشی باشگاه را تغییر دهد. پس از آن بود که او تصمیم گرفت کلایورت را برکنار کند و آنترو را بیاورد و حالا ما درک متقابل بهتری داریم.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با سوفوت فاش کرد که در بدو ورودش به PSG مشکلی برای اینکه مدیران باشگاه در حوزه جذب بازیکن تصمیم‌گیری کنند نداشته است اما الان شرایط در این باشگاه فرق کرده است.

امری افزود: من آن زمان گفتم اشکالی ندارد که آنها تصمیم بگیرند چون بهتر از من اوضاع باشگاه را می‌دانند و من هم به آنها اعتماد داشتم. در آن زمان رویکردم نسبت به تصمیماتی که اتخاذ می‌شد خنثی بود. پاری‌سن‌ژرمن تیمی است که معمولاً می‌برد اما گاهی اوقات ضعف‌های کوچکی دارد و این همان چیزی است که ما می‌خواهیم با کمک بازیکنان باتجربه‌ترمان برطرف کنیم. در چند سال گذشته، بارسلونا و رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان شده‌اند اما تا 10، 15 سال پیش اوضاع اینگونه نبود. پاری‌سن‌ژرمن هم الان همان شرایطی را دارد که رئال و بارسلونا 15 سال پیش داشتند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlbqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک ایتالیایی پاریسی ها و توهین به سرمربی