تاریخ انتشار: 1398/04/31 19:32
کد خبر: 93105

ستاره اینتر عصبانی از مصاحبه کونته

ایوان پریشیچ، وینگر کروات اینتر علاقمند به جدایی از این تیم در تابستان امسال است.
ستاره اینتر عصبانی از مصاحبه کونته

به نظر می رسید با قطعی شدن جدایی مائورو ایکاردی از اینتر دیگر ایوان پریشیچ در این تیم باقی بماند اما مصاحبه اخیر آنتونیو کونته باعث شده وی نیز تصمیم به جدایی بگیرد. سرمربی جدید اینتر بعد از دیدار تدارکاتی با یونایتد مدعی شد ایوان پریشیچ قادر نیست در پست دلخواه وی بازی کند و وی مشکلی با رفتن این بازیکن از اینتر و انتقال به لیگ برتر ندارد.

طبق ادعای گاتزتا دلا اسپورت، ایوان پریشیچ از شنیدن این مصاحبه بسیار عصبانی شده و تصمیم گرفته در روزهای باقیمانده بازار نقل و انتقالات تابستانی از اینتر جدا شود.

منچستر یونایتد در تابستان سال 2017 به شدت برای جذب این ستاره 30 ساله با اینتر مذاکره کرد و ژوزه مورینیو در آن مقطع علاقه زیادی به خرید ایوان پریشیچ داشت اما در نهایت این ستاره کروات تصمیم گرفت در اینتر ماندنی شود.

تیم های شمال لندن یعنی آرسنال و تاتنهام در ماه های اخیر به جذب پریشیچ علاقه نشان داده اند و شایعاتی در مورد احتمال انتقال او به لیگ چین و باشگاه شانگهای نیز وجود دارد. اگرچه تیم بعدی ایوان پریشیچ هنوز معلوم نشده، اما به نظر می رسد جدایی این بازیکن با توجه به مصاحبه دیروز کونته قطعی شده باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aakzl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 در آستانه جدایی از اینتر بودم/ دوست دارم که در یک لیگ جدید به میدان بروم