تاریخ انتشار: 1398/04/31 19:00
کد خبر: 93109

محمدی: جام شهدا برگزار می‌شود/سازمان لیگ در ثبت شرکت‌ها به نام من است!

نایب رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال گفت: جام شهدا را برگزار می‌کنیم و یک تیم دیگر را به جای ماشین‌سازی می‌آوریم
محمدی: جام شهدا برگزار می‌شود/سازمان لیگ در ثبت شرکت‌ها به نام من است!

عزیزالله محمدی در گفت و گو با بخش خبری شبکه سوم سیما مورد احتمال لغو جام شهدا گفت: ما پیگیری‌هایی در این مورد داشتیم و جام شهدا چون به نام شهدا برگازر خواهد شد فردا هم جلسه‌ای در این خصوص داریم و ان‌شاءالله این جام برگزار می‌شود.

وی درباره کناره‌گیری ماشین‌سازی تبریز از این جام گفت: ما دیروز این مسئله را شنیدم و به خاطر همین شرایطیکه برای جام پیش آمد اقدامی نکردیم و از عصر امروز رایزنی‌هایی را با باشگاه‌های دیگر انجام داده‌ایم تا یک تیم دیگر را جایگزین ماشین‌سازی کنیم.

وی در مورد اینکه اتحادیه باشگاه‌ها دقیقاً چه کارهایی را انجام می‌دهد، گفت: خود اتحادیه از سال 77 تا الان فعالیت داشته، چندین بار مدیران باشگاه‌ها را به کشورهای مختلف برده است، اتحادیه مربیان و داوران را شکل داده، در بحث حرفه‌ای سازی و استانداردسازی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کمک کرده‌ایم. در مسائل حقوقی و بازاریابی هم به آنها کمک کرده‌ایم.

نایب رئیس اتحادیه در مورد اینکه این اقدام شما موازی‌کاری با سازمان لیگ و فدراسیون نیست گفت: خیر، برخی از کارها را ما  انجام می‌دهیم زیرا فدراسیون به دلیل آنکه درگیر اجرا است در برخی مسائل نمی‌تواند به تنهایی کار کند و ما کمک آنها می‌کنیم. در بحث نظام باشگاه‌داری و حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها به عنوان یک NGO وارد می‌شویم و زیر نظر وزارت کشور فعالیت داریم.

محمدی درباره اینکه درودگر از او خواسته که شماره ثبت اتحادیه را اعلام کنند، گفت: من الان نکته‌ای را می‌خواهم بگویم سازمان لیگ برتر در ثبت شرکت‌ها هنوز به نام من است و به همین دلیل در برخی مسائل درگیر آن شده‌ام.

وی در مورد اینکه فعالیت شما قانونی است یا نه، گفت: بله، ما زیر نظر وزارت کشور فعالیت می‌کنیم. تا دو سال گذشته انتخابات داشتیم که درودگر برای دبیرکلی آن نامزد شد و رأی نیاورد و بعد وزارت کشور او را خواست ما سپس در کتابخانه ملی و با حضور نمایندگان وزارت کشور انتخابات را مجدداً برگزار کردیم و کارها را  انجام می‌دهیم. اکنون بحث ماده 10 احزاب در مجلس است و منتظریم که مجلس آن را تأیید کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ga5vx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 رسمی؛ افزایش سهمیه منتفی شد

قهر سرمربی بلژیکی تیم ملی تکذیب شـد
سفر ویلموتس برای پیگیری برنامه‌های تیم ملی