تاریخ انتشار: 1398/04/31 15:58
کد خبر: 93129

پیگیری درمان بازیکنان تیم امید در ساختمان پک

مراحل درمانی نیما طاهری و محمد سلطانی مهر بازیکنان تیم ملی فوتبال زیر نظر پزشکان تیم ملی در ساختمان پک پیگیری می شود.

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،علیرضا شهاب، فیزیوتراپیست تیم ملی در این باره عنوان کرد:محمد سلطانی مهر در اسفندماه سال گذشته دچار آسیب لیگمان قدامی شد و اواخر فرودین ماه سال جاری مورد عمل جراحی قرار گرفت و پس از آن تحت نظر پزشکان تیم ملی مراحل درمانی اولیه این بازیکن در مجموعه پک در حال پیگیری است.

وی در ادامه  اظهار داشت: بعد از گذشت چند ماه از جراحی، این بازیکن به لحاظ شاخصه های اولیه قدرت دامنه حرکتی و توانایی های عصبی و عضلانی در شرایط مطلوبی بسر می برد. آنچه مسلم است در سه ماهه آینده پیشرفت تمرینات عملکردی در مجموعه پک ادامه خواهد داشت. با اقدامات پزشکی و کارهای درمانی که بر روی این بازیکن صورت گرفته و همچنان ادامه دارد، به نظر می رسد اگر تست های عملکردی را با موفقیت پشت سر بگذارد، برای بازیهای مرحله نهایی رقابت های المپیک 2020 توکیو مشکلی نداشته باشد.

دکتر شهاب: پک در خدمت ملی پوشان همه رده هاست

دکتر شهاب در ادامه در خصوص مراحل درمان نیما طاهری گفت: این بازیکن در اردوی قبلی تیم ملی امید دچار مصدومیت لیگمان صلیبی قدامی شد و چند روز گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت. بلافاصله کارهای درمانی این بازیکن را زیر نظر کمیته پزشکی در مجموعه پک  آغاز کردیم. به مدت 8 تا 9 ماه از مسابقات دور خواهد بود. امیدوارم این بازیکن هرچه زودتر بهبودی خود را به دست بیاورد.

فیزیوتراپیست تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: خدماتی که مجموعه پک در اختیار تیم های ملی قرار می دهد شامل فیزیوتراپی ورزشی ، تمرینات و ارزیابی های عملکردی ، ریکاوری،‌ نظارت پزشکی و سایر خدماتی است که بازیکنان ملی پوش در همه رده ها می توانند در اختیار داشته باشند تا با روند رو به بهبود در وضعیت جسمانی خود، در اختیار تیم های ملی باشند. مسائل مربوط به سلامت بازیکنان را رصد و پیگیری می کنیم. برهمین اساس تمام بازیکنان رده های تیم ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی (آقایان و بانوان) بعد از مصدومیت در بازیهای باشگاهی یا ملی رها نمی شوند و مراحل درمانی خود را تحت نظر کمیته پزشکی فدراسیون در مجموعه پک سپری کنند.  بدون تردید کادر پزشکی تیم های ملی علاوه بر پیشگیری از آسیب، به ارتقا سطح عملکرد بازیکنان نیز کمک می کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aak5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تیم ملی فوتبال هفت‌نفره ایران پنجم جهان شد