تاریخ انتشار: 1398/04/31 10:02
کد خبر: 93181

آکادمی گزینه جدید برای ترمیم دفاع چپ استقلال

جدایی پر تعداد بازیکنان استقلال به ویژه در سمت چپ خط دفاع برای این تیم کار را سخت کرده است.
 آکادمی گزینه جدید برای ترمیم دفاع چپ استقلال

 استقلال در فصل گذشته ترافیک باورنکردنی در دو سمت خط دفاعی خود با حضور 4 دفاع راست و 4 دفاع چپ داشت اما جدایی خسرو حیدری، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، امید نورافکن و آرمین سهرابیان باعث شد تا حالا استقلال در مجموع 3 بازیکن در این دو پست در اختیار داشته باشد و البته برای پست دفاع چپ به جز زکی پور گزینه دیگری ندارد.

طی روزهای گذشته اسامی زیادی از جوانان حاضر در لیگ برای حضور در استقلال مطرح شد اما در نهایت روند مذاکرات به شکلی پیش نرفت که استقلال نیاز خود را با توجه به بازیکنان تیم های دیگر برطرف کند و فرامرزی دیگر بازیکنی که برای تست در استقلال حاضر شده بود با وجود نمایش خوب در تمرینات ترجیح داد راهی تیم دیگری شود.

ادامه این روند باعث شده استراماچونی به دنبال نسخه ای شفا بخش برای ایجاد رقابت با حضور یک جوان در ترکیب تیم خود باشد و آکادمی استقلال که در سال گذشته تیم خوبی در رده امید داشت، آخرین گزینه سرمربی استقلال است.

به همین دلیل در تمرینات روز گذشته و با تصمیم استراماچونی یکی از بازیکنان جوان استقلال در تمرین حضور پیدا کرد تا در صورت جلب نظر سرمربی، به فهرست بازیکنان اصلی استقلال راه پیدا کند. امیرحسین پور محمد که سال گذشته در تیم امید استقلال حضور داشت، باید در روزهای باقی مانده برای جلب نظر استراماچونی تلاش کند تا اگر موفق به انجام این کار شد به عنوان جانشین زکی پور در فهرست استقلال حضور داشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ga5ex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست استراماچونی برای فهرست نهایی استقلال مشخص شد
با اعلام زرینچه؛