تاریخ انتشار: 1398/04/30 01:15
کد خبر: 93298

هازارد: وقتی به چلسی رفتم، بچه بودم!/ انتظارات را در رئال برآورده می کنم

ادن هازارد، ستاره جدید رئال مادرید، معتقد است که در زمان پیوستن به چلسی بچه بوده است اما اکنون احساس می کند به اندازه کافی پخته شده که بتواند انتظاراتی که از او در رئال می رود را برآورده کند.
 هازارد: وقتی به چلسی رفتم، بچه بودم!/ انتظارات را در رئال برآورده می کنم

هازارد که بارها از علاقه اش برای بازی در رئال مادرید گفته بود، سرانجام در این تابستان استمفوردبریج را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کرد تا یکی از ارکان اصلی کهکشان جدید رئالی ها باشد.

او به خوبی از فشار انتظارها در تیم جدیدش آگاه است اما تاکید کرد که آماده روبرو شدن با چالش های پیش رو است.

او به خبرنگاران گفت:" وقتی برای رئال مادرید بازی می کنید، باید هر سال قهرمان شوید. اگر یک سال قهرمان چمپیونزلیگ نشوید، هواداران عصبانی می شوند اما در باشگاهی مانند رئال، این مسئله طبیعی است. باید قهرمان شوید و من به همین دلیل اینجا هستم.

من چه نقشی می توانم ایفا کنم؟ من 7 سال پیش به عنوان یک بچه به چلسی رفتم اما اکنون پخته تر هستم. من بیش از 500 بازی انجام دادم اما حالا در 28 سالگی، هنوز احساس جوانی می کنم.

 

 

 

لالیگا کاملا با لیگ برتر متفاوت است اما با داشتن تجربه، می توانید خیلی سریع تطبیق پیدا کنید. فکر می کنم این تجربه مهمترین چیز است."

این ستاره بلژیکی اولین بازی اش برای رئال را در دیدار مقابل بایرن مونیخ در اینترنشنال چمپیونز کاپ انجام خواهد داد. او در مورد این دیدار و رسیدن به آمادگی مطلوب گفت:" این دیدارها دوستانه هستند اما اولین بازی های من برای رئال مادرید هستند و بنابراین، من می خواهم همه را تحت تاثیر قرار بدهم؛ هم تیمی هایم، سرمربی و هواداران. بنابراین تمام تلاشم را خواهم کرد.

تلاش می کنم تا آزادانه بازی کنم؛ چیزی که در فوتبال دشوار است اما من از آن دست بازیکنانی هستم که اگر آزادانه بازی نکنم، بد خواهم بود.

دوست دارم گاهی در راست باشم و گاهی در چپ؛ گاهی در مرکز زمین. دوست دارم با غریزه بازی کنم. این فوتبال من است. به هر حرکت به دقت فکر نمی کنم. در لحظه تصمیم می گیرم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27g8r6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رسمی؛ ادن هازارد به رئال مادرید پیوست
اولین خرید کهکشانی در تابستان 2019