تاریخ انتشار: 1396/06/06 18:50
کد خبر: 186221

چرخش 360 درجه ای پاشازاده در رابطه با منصوریان

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:حاضرم هر اطلاعاتی منصوریان درباره تیم گل گهر حریف استقلال در جام حذفی بخواهد در اختیارش بگذارم.
چرخش 360 درجه ای پاشازاده در رابطه با منصوریان
مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران که پس از شکست استقلال مقابل پدیده مشهد از عملکرد علیرضا منصوریان انتقاد کرده بود بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال و فرصت دو بازی به منصوریان نظرش تغییر کرده، اظهار داشت: انتقاد به جای خود و حمایت هم به جای خود. دیروز از نحوه بازی استقلال مقابل پدیده و عملکرد علیرضا منصوریان انتقاد کردم تا نگویند فقط حمایت می‌کند. امروز می‌گویم استقلال از همه ما بالاتر است و به خاطر نام و بزرگی این باشگاه همه باید یکدل شده و از تیم محبوب خود حمایت کنیم.
 
کاپیتان اسبق استقلال تصریح کرد: همین جا اعلام می‌کنم حاضرم هر اطلاعاتی منصوریان یا کادرفنی استقلال راجع به بازی حذفی مقابل گل گهر سیرجان بخواهند در اختیارشان بگذارم. همچنین دوست دارم در اولین بازی استقلال در تهران مثل یک تماشاگر به استادیوم آزادی بروم و کنار هواداران تیم محبوبم را تشویق کنم.
 
پاشازاده با اشاره به مهلت 180 دقیقه ای هیئت مدیره استقلال به علیرضا منصوریان یادآور شد: مهلت 180 دقیقه‌ای به سرمربی استقلال کم است و باید به منصوریان فرصت بیشتری داد چون ممکن است همین اولتیماتوم استرس‌زا باشد. در مجموع امیدوارم استقلال با علیرضا منصوریان دوباره اوج بگیرد و دل هوادارانش را شاد کند.
 
 سرمربی نساجی مازندران که شنبه آینده باید مقابل خونه به خونه بابل در قائم شهر بازی کند درباره این دربی مازندران گفت: نساجی و خونه به خونه هر دو متعلق به استان مازندران و به قول معروف از یک خانواده هستند. هر دو هم یک هدف را دنبال می کنند. ما 90 دقیقه داخل زمین رقیب هستیم و برای برد تلاش می‌کنیم ولی قبل و بعد این 90 دقیقه دوست و رفیق هستیم.
 
پاشازاده افزود: این که بگوییم این دیدار یا دربی استان مازندران فقط سه امتیاز دارد درست نیست و به اعتقاد من 6 امتیاز دارد. مطمئن هم هستم بازیکنان من به عشق هواداران نساجی تمام وجودشان را در زمین می گذارند تا دل مردم قائم شهر را شاد کنند.
 
وی با اشاره به هواداران پرشمار نساجی گفت: هواداران با معرفت نساجی که تا اراک هم زحمت کشیده و برای حمایت آمدند روز شنبه هم ما را تنها نخواهند گذاشت. آنها یار دوازدهم نه، بلکه یار اصلی ما در این دربی هستند. از همه این عزیزان می خواهم مثل گذشته فقط تیم نساجی را تشویق کنند و بار دیگر ادب و میهمان نوازی خود را به همه نشان بدهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbnxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری صحبت های منصوریان  را لو داد