تاریخ انتشار: 1398/04/29 09:46
گزینه های نگران کننده در نزدیکی استقلال؛
کد خبر: 93407

جانشین پاتوسی یا تکرار دوباره یک اشتباه؟

تکرار سرنوشت پاتوسی در پایان لیگ نوزدهم می تواند برای آبی ها یک ضربه بزرگ باشد.
جانشین پاتوسی یا تکرار دوباره یک اشتباه؟

 پاتوسی در نیم فصل لیگ هجدهم و با قراردادی قرضی که بند بازخرید داشت به استقلال پیوست و عملکرد درخشان او باعث شد تا مدیران استقلال در پایان فصل به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن باشند اما در این میان یک بند خرید 350 هزار دلاری باعث بروز مشکلاتی شد.

استقلالی ها که این بازیکن را قرض گرفته بودند، تصمیم داشتند با پرداخت رقمی کمتر از 350 هزار دلار توافق شده او را جذب کنند اما حضور تیم بن یاس و تجربه همکاری شفر و پاتوسی باعث شد تا استقلال در این روند بازنده شود و ستاره خود را از دست داد.

عدم توانایی استقلال و البته دیگر باشگاه های ایران در پرداخت بندهای این چنین و البته مبلغ رضایت نامه یک بازیکن توانمند با توجه به اقتصاد ضعیف فوتبال باشگاهی ایران موضوعی است که پیش بینی آن برای سال آینده نیز کار سختی نیست اما این روزها گزینه هایی به استقلال نزدیک می شوند که به نظر می رسد بوی تکرار وضعیت سال گذشته پاتوسی را می دهند.

استقلالی ها اگر برای پر کردن جای خالی پاتوسی به دنبال بازیکنی قرضی با بند بازخرید بروند، تقریبا اشتباه فصل گذشته خود را به صورت کامل تکرار کردند زیرا باز هم درخشش در لیگ ایران با توجه به تمرکز تیم های حاضر در منطقه و توان مالی بالاتر آنها باعث می شود تا استقلال دوباره تبدیل به سکوی پرتاب بازیکنان شود و آبی ها باز هم در شروع فصل آینده با تکرار یک تراژدی همراه باشند.

همین موضوع شاید باعث می شود تا لزوم توجه به این موضوع بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد که با توجه به شرایط استقلال، خرید یک بازیکن قطعی برای آبی ها به مراتب بهتر از قرض گرفتن از باشگاه دیگر است و داشتن یک نگاه بلند می تواند به استقلال برای فرار از تکرار این اشتباه کمک کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7ajp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کریمی امروز با استقلال استارت می زند؟