تاریخ انتشار: 1398/04/28 22:21
در واکنش به شایعه درگیری با کالدرون
کد خبر: 93434

شجاع: سرتان به کار خودتان باشد

مدافع پرسپولیس به شایعه درگیری با گابریل کالدرون واکنش تندی نشان داد.
 شجاع: سرتان به کار خودتان باشد

شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس که در این فصل قراردادش را با سرخپوشان تمدید کرده و در اردوی تیم در ترکیه نیز حاضر شده، بعد از اینکه سروش رفیعی از سوی کالدرون در‌ لیست مازاد قرار گرفت با شایعه عجیبی مواجه شد که نسبت به آن واکنش نشان داد.

دوستی شجاع خلیل زاده با سروش رفیعی به سال‌ها قبل بازمی‌گردد و همین مساله باعث شد این دو چه در تبریز و دو فصل گذشته در پرسپولیس نیز با یکدیگر هم‌خانه باشند و پایه اصلی کری و ویدیوهای دو نفره در این تیم نیز لقب گیرند.

موضوعی که باعث شد بلافاصله بعد از اینکه سروش رفیعی در لیست مازاد گابریل کالدرون قرار گیرد، شایعه درگیری مدافع شمالی با سرمربی سرخپوشان و درخواستش برای جدایی نیز داغ شود.

خلیل زاده اما در این ارتباط می‌گوید: من از این موضوع بی اطلاع هستم و امروز در چند کانال تلگرامی آن را دیدم. واقعا خجالت آور است ساختن این شایعات و من اتفاقا رابطه خیلی خوبی هم با آقای کالدرون دارم و سرم هم گرم تمرینات است تا برای فصل آینده آماده شویم.

وی ادامه داده: این یعنی چه که می‌گویند درگیر شدیم و از این حرف‌ها؟ لطفا دست از این شایعات بردارید و سرتان به کار خودتان باشد. من هیچ بحثی نداشته‌ام و هواداران پرسپولیس هم من را خوب می‌شناسند. روی صحبتم با این چنل های حاشیه ساز است که سرشان درد می‌کند برای ساختن حاشیه و شایعه. پس لطفا سرتان به کار خودتان باشد. به زودی در لیگ برتر و در فوتبال خدمت‌تان هستیم و برای قهرمانی دوباره تلاش خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpkde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین شجاع در پرسپولیس؛ نادری یا کمال!