تاریخ انتشار: 1398/04/27 21:04
کد خبر: 93524

خبری خوش برای استقلالی ها؛خطر محرومیت رفع شد!

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای از حل شدن مشکل پرداخت مطالبات بازیکن کروات خود خبر داد و تاکید کرد دیگر خطر محرومیت این باشگاه را تهدید نمی کند.
خبری خوش برای استقلالی ها؛خطر محرومیت رفع شد!

سایت باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای نوشت: «دقایقی قبل، نامه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال مبنی بر پذیرش پرداخت طلب پروپئیچ، مهاجم کروات تیم استقلال در فصل ۹۴-۹۵ از حساب درآمد این باشگاه در فیفا از طریق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دریافت شد.

درپی مذاکرات و رایزنی‌های باشگاه استقلال با فیفا و اعزام علی خطیر، نماینده باشگاه استقلال به مقر فیفا (زوریخ) و طبق وعده امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در روزهای گذشته، سرانجام با تایید نهایی فیفا، بدینوسیله پرونده طلب پروپئیچ مختومه و مبلغ مزبور توسط فیفا پرداخت خواهدشد.

این مهم باوجود اخبار و اظهار نظر کذب، ناشیانه، بی‌مسؤولانه و شیطنت برخی از رسانه‌ها و جریان‌ها رخ داد. جریان‌هایی که خود را حامی و دلسوز باشگاه بزرگ و مردمی استقلال معرفی می‌کنند اما در عمل با حاشیه‌سازی موجب نگرانی و تشویش اذهان هواداران محجوب استقلال شده‌اند.

بدون تردید طی روزهای آینده و با اعلام رسمی باشگاه استقلال از طریق مراجع قانونی اقدام لازم در جهت برخورد با عوامل دروغپرداز انجام خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jlom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جزئیات محرومیت نقل‌وانتقالاتی استقلال از زبان وکیل پروپئیچ