تاریخ انتشار: 1398/04/27 19:39
کد خبر: 93534

دمبله خریدی منطقی برای لیورپول

دنی مرفی هافبک سابق لیورپول معتقد است برای لیورپول، عثمان دمبله خریدی منطقی تر نسبت به کوتینیو محسوب می شود.
دمبله خریدی منطقی برای لیورپول

این روزها شایعاتی در رسانه های انگلیسی منتشر شده است مبنی بر اینکه لیورپول تمایل دارد فیلیپه کوتینیو را بازگرداند. ستاره برزیلی ژانویه 2018 از لیورپول راهی بارسلونا شد ولی روزهای خوبی را در این تیم سپری نکرده و حالا در اندیشه جدایی است. گفته می شود او بازگشت به لیورپول را مدنظر دارد و سران لیورپول نیز روی این قضیه دیدگاه مثبتی دارند.

دنی مرفی اما با این انتقال موافق نیست. او به "بی وین" گفت:« دمبله می تواند یک خرید فوق العاده برای لیورپول باشد. او روزهای خوبی در بارسلونا نداشته اما واضح است که یک استعداد شگرف بوده و توانایی های خارق العاده ای در خود دارد که می تواند به تنهایی باعث پیروزی تیمش شود.

اگر او اعتماد به نفس خودش را بازیابد، می تواند در کنار مانه و صلاح، یک خط حمله وحشتناک را ایجاد کند. حتی معتقدم دمبله می تواند باعث نیمکت نشینی روبرتو فیرمینو هم بشود. در این صورت رقابتی شدید هم ایجاد خواهد شد و دمبله و فیرمینو هفته به هفته برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی خواهند جنگید و این در نهایت به سود لیورپول تمام خواهد شد.

در عوض جذب دوباره کوتینیو یک قدم به عقب برای لیورپول خواهد بود. بازگشت او سبک بازی لیورپول را تغییر خواهد داد و این به ضرر کل تیم خواهد شد. او وقتی خوب است که در مرکز زمین باشد و نه در سمت راست و چپ. لیورپول در پست کوتینیو احساس خطر نمی کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpkjp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ستاره جنجالی بارسلونا در تیررس لیورپول