تاریخ انتشار: 1398/04/27 12:58
کد خبر: 93564

هیات تنیس روی میز تهران و موفقیتی در خور تحسین/صابری نمره قبولی گرفت

هیات تنیس روی میز استان تهران به ریاست حمید صابری، توانست در آزمونی دیگر سربلند بیرون بیاید.
هیات تنیس روی میز تهران و موفقیتی در خور تحسین/صابری نمره قبولی گرفت

تنیس روی میز از جمله رشته های ورزشی می باشد که از زیبایی های خاص خود برخوردار بوده که می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود نماید؛ سرعت بالا همراه با تکنیک های فوق العاده و چرخش های متوالی توپ، فضای مناسبی را برای حاضرین در پای گیرنده ها و حاضرین در سالن مسابقات فراهم می نماید.

 در این میان با توجه به حجم بالای مسابقات در سطح ملی و بین المللی، هزینه های خاص خود را دارد که بدون حضور مدیرانی کاربلد و دلسوز نمی توان به اهداف مورد نظر خود دست یافت، مدیرانی که ضمن آشنایی به این ورزش زیبا، بتوانند با بکارگیری مربیانی کاربلد شرایط برگزاری تمرینات مناسب را فراهم نموده و باجذب حامیان مالی، مسابقات را به نحو احسن برای فعالان این رشته برگزار نمایند.

 در این راستا استان تهران به علت جمعیت فراوان و پایین بودن سرانه فضاهای ورزشی نسبت به جمعیت، از شرایط خاصی برخوردار می باشد که همین موضوع مدیریت آن را بسیار سخت تر از دیگر استانها نموده است و نباید این تصور را داشته باشیم که تهران پایتخت کشور بوده و دارای امکانات فراوانی است، چرا که تصوری باطل و به دور از واقعیت می باشد.

جذب مخاطبان در تنیس روی میزدر استان تهران با توجه به گستردگی وسعت و جمعیت فراوان و علاقه مندان بسیاری که وجود دارد، مدیریت خاص خود را می طلبد و باید کسی در راس آن قراربگیرد که بتواند امکانات لازم را در زمینه های مختلف فراهم نماید و این موضوع سختی کار یک مدیر را با توجه به کمبود حامیان مالی دو چندان می نماید.

 حمیدصابری، رییس هیات تنیس روی میز استان تهران یکی از عاشقان و دلسوختگان این ورزش می باشد که بی ریا و صادقانه در تلاش است، ضمن توسعه ورزش قهرمانی و توجه به همگانی نمودن این ورزش، به امور زیربنایی و فراهم نمودن فضای مناسب تمرینی و مسابقاتی، اقدامی شایسته از خود نشان دهد که نمونه بارز آن برگزاری دور اول مسابقات تورایرانی نوجوانان پسر بود که به بهترین نحو ممکن برگزار و رضایت خاطر همه حاضرین را فراهم نمود.

 بدون تردید برای دست یابی به این امر مهم نباید تنها به حضور یک فرد در راس هیات اکتفا نمود و قطعا وجود نیروهای کار آمد و دلسوز در کنار صابری، توانسته شرایط را برای بهتر برگزار نمودن و موفقیت این هیات فراهم نماید که نباید از نقش آنها غافل بود، ولی هنر بکارگیری نیروهای توانمند و جذب حامیان مالی، می تواند یکی دیگر از فاکتورهای مثبت این مدیر دلسوز باشد که در هیات تنیس روی میز استان تهران آن را محقق نموده است.

حمیداحسانی مهر- حمیدصابری- مهردادقارداشی

 این نوشتار بهانه ای بود به پاس تلاش های صورت گرفته در طی چند سال گذشته به ویژه  برگزاری موفقیت آمیز مسابقات تور ایرانی نوجوانان پسر که با حمایت مالی مهندس حمید احسانی مهر، مدیرعامل شرکت «فرآیند کود و سم بافق» در «مجموعه ورزشی شهید هرندی» برگزار گردید که این حامی دلسوز با قرار گرفتن در کنار هیات تنیس روی میز استان تهران، تمامی هزینه های این مسابقات را  در سطح بالا برعهده گرفتند که جای تشکر و تقدیر فراوان دارد.

 جان کلام این که، نادیده گرفتن اقدام های مناسب، ظلمی بزرگی در حق فعالان پرتلاش می باشد و پایگاه خبری تحلیلی فرتاک ورزشی به عنوان یکی از رسانه های تاثیرگذار در حوزه ورزش، وظیفه خود می داند در این راستا اطلاع رسانی نموده تا سره از ناسره مشخص گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyzma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 علی‌قارداشی: در بادِ مدال‌ نوشاد نمی‌خوابیم و مغرور نمی‌شویم/ نزدیک به 200 میلیون تومان هزینه عوارض خروج از کشور داده‌ایم