تاریخ انتشار: 1398/04/26 09:13
کد خبر: 93683

توخل: می‌دانستم نیمار می‌خواهد PSG را ترک کند

توماس توخل، سرمربی PSG می‌گوید از پیش از شروع کوپا آمه‌ریکا می‌دانسته که نیمار قصد ترک این تیم را دارد و به همین خاطر از این بابت نگرانی‌ای ندارد.
 توخل: می‌دانستم نیمار می‌خواهد PSG را ترک کند

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن می‌گوید پیش از شروع رقابتهای کوپا آمه‌ریکا در برزیل می‌دانسته که نیمار، ستاره برزیلی بزرگ این تیم، قصد ترک PSG را دارد.

نیمار در هفته‌های اخیر در مرکز شایعات مربوط به انتقالش از PSG قرار داشته و گزارشهای زیادی مبنی بر راضی نبودن او از شرایطش در PSG و پاریس منتشر شده است. آنچه به شایعات قوت بیشتری بخشید عدم حضور نیمار در تمرینات پیش‌فصل این تیم بود. اقدامی که از سوی باشگاه با اعتراض روبرو شد ولی پدر نیمار مدعی شد غیبت پسرش موجه بوده است.

حالا توماس توخل، سرمربی PSG تایید می‌کند که از تمایل نیمار برای ترک این باشگاه خبر داشته. توخل در ادامه اضافه می‌کند که تصمیم درباره اینکه نیمار چه زمانی و با چه شرایطی فروخته شود تصمیمی نیست که به او ارتباط داشته باشد.

توخل در این باره گفت:" وقتی یک بازیکن دیگر در تمرینها حاضر می‌شود من همیشه ناراحت می‌شوم. ولی بین من و نیمار اختلافی نیست و هر چه هست مسائل بین باشگاه و او است. ما همچنان با هم کار می‌کنیم".

سرمربی PSG در ادامه گفت:" می‌دانستم نیمار قصد ترک تیم را دارد؟ بله. قبل از کوپا آمه‌ریکا فهمیدم. ولی باز هم می‌گویم این مساله‌ای است بین باشگاه و نیمار. من مربی این تیم هستم و او بازیکن من است. تا وقتی او در رختکن PSG باشد بازیکن من است و با او کار خواهم کرد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kglv8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 توخل: نیمار از باختن متنفر است