تاریخ انتشار: 1398/04/26 10:25
به زودی قرارداد امضا می‌کنیم؛
کد خبر: 93671

توافق دوساله پرسپولیس و بشار رسن در دوحه

هافبک عراقی پرسپولیس به توافق نهایی با این باشگاه دست یافته و به زودی قرارداد رسمی‌اش را به امضا می‌رساند.
توافق دوساله پرسپولیس و بشار رسن در دوحه

 بشار رسن یکی از آخرین اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس محسوب می‌شود و اقدامات نهایی برای توافق با این بازیکن و تمدید قراردادش به زودی به مرحله پایانی خواهد رسید.

بشار رسن که علیرغم وعده و شوی تبلیغاتی مدیرعامل پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد در اواسط فصل گذشته، لیگ را در شرایطی به پایان رساند که سرنوشت نامعلومی برای ادامه همکاری با سرخپوشان داشت، اکنون از توافق با مدیران این تیم برای ادامه همکاری خبر می‌دهد.

با جدایی قطعی سروش رفیعی اکنون گفته می‌شود نیاز به جذب بشار رسن با توجه به شرایط سنی و قرار گرفتن نامش در لیست زیر 23 ساله این تیم در اولویت قرار گرفته و پیش از این نیز مدیران تیم از پیش رفتن مثبت روند مذاکرات با این هافبک عراقی خبر داده بودند.

رسن در شرایطی ایران را ترک کرد که گلایه زیادی بابت عدم توجه به مفاد قراردادش و دریافت مطالباتش داشت و در نهایت نیز در گفتگویی با تلویزیون عراق مدعی شده بود با توجه به اینکه توافق نهایی صورت نگرفته، برگه تمدید قراردادش را پاره کرده است! اکنون اما اخباری مبنی بر توافق مجدد با این بازیکن شنیده می‌شود که از سوی بشار رسن نیز تایید شده است.

بشار رسن در گفتگو با الکاس قطر مدعی شده که مذاکرات نهایی برای تمدید قراردادش با پرسپولیس، در حال پیشرفت است و امروز نیز این قرارداد با حضور مدیربرنامه‌اش و همچنین هیات پرسپولیس در دوحه قطر به امضا خواهد رسید: هیئتی از پرسپولیس به همراه مدیر برنامه هایم اکنون در دوحه هستند تا قرارداد امضا شود من نیز از دو هفته قبل برای درمان مصدومیت در کلینیک اسپایر دوحه به سر می‌برم.

هافبک عراقی که در مقطع پایانی فصل با مصدومیت کتف مواجه شد و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود در خصوص آخرین وضعیتش نیز به این سایت گفته: مرحله آخر درمان کتفم را آغاز کردم و به نظرم حضورم در تیم ملی عراق برای رقابت های غرب آسیا خیلی دور از انتظار است چون من برای این مسابقات به آمادگی کامل نمی‌رسم.

دژبد، مدیربرنامه این بازیکن نیز در پستی از توافق با مدیران پرسپولیس خبر داده بود و باید به زودی در انتظار تمدید قرارداد دوساله او و مدیران پرسپولیس بود تا این پروسه طولانی مدت و خبرساز نیز به لحظات پایانی خود نزدیک شود. نکته جالب توجه اما طبق ادعای بشار رسن، حضور مدیران پرسپولیس در دوحه برای امضای قرارداد و تمدید با اوست که نشان می‌دهد آنها روی این بازیکن برای فصل آینده حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpydn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سروش به این راحتی‌ها نمی‌تواند بشار را نیمکت‌نشین کند!