تاریخ انتشار: 1398/04/26 08:49
بودجه ما دوباره بررسی می شود
کد خبر: 93686

آذری: اینستاگرام کمک می‌کند حرف‌هایم را بزنم!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید از برنامه‌های فضای مجازی برای عنوان کردن مسائل ممنوع در رسانه‌ها استفاده می‌کند.
آذری: اینستاگرام کمک می‌کند حرف‌هایم را بزنم!

سعید آذری درباره شانس برتری ذوب‌آهن مقابل الاتحاد عربستان و اینکه منصوریان امیدوار به برتری در این مسابقه آسیایی است، گفت: بازی‌های فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و باید شانس را در نظر گرفت، اما زمانی که سرمربی ما با چنین قدرتی برای کسب پیروزی صحبت می‌کند، قاعدتاً به توانمندی بچه‌های فوتبالیست، باشگاه و هواداران حساب ویژه‌ای باز کرده است.

او ادامه داد: اعتقاد دارم تیم شایسته‌ای هستیم ولی می‌دانید موفقیت به مسائل مختلفی بستگی دارد؛ ما برای برتری مقابل الاتحاد باید تمام نیروهای خود را در اختیار داشته باشیم و بازیکنان سرباز نیز اضافه شوند؛ وضعیت لجستیکی و کمک به باشگاه نیز باید کاملا رعایت شود چراکه این دو بازی پیش رو شاید مهم‌ترین مسابقات تاریخ باشگاه ذوب‌آهن باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: در این فصل نیز نماینده شایسته ایران هستیم و زیر پرچم ایران بازی می‌کنیم؛ امیدوار هستم همه این درک را داشته باشیم که ذوب‌آهن فقط نماینده اصفهان نیست و نماینده جمهوری اسلامی است؛ همه باید کمک کنند؛ به بچه‌ها و کادر فنی تیم اعتماد کامل دارم و امیدوار هستم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

آذری با بیان اینکه قرار است بازنگری بودجه باشگاه ذوب‌آهن انجام شود، ابراز کرد: برنامه‌های ما را خواستند تا یک بار دیگر مرور کنند؛ امیدوار هستم مجمع کمک بیشتری به باشگاه ذوب‌آهن به‌عنوان یک تیم ملی داشته باشد و نگاه ویژه‌تری کند؛ باید از زحمات مهندس یزدی‌زاده، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره کارخانه ذوب‌آهن تشکر کنم چراکه زحمات آنها واقعاً جای تقدیر دارد.

او یادآور شد: بودجه‌ای که برای ما پیش‌بینی کرده بودند و مصوبه هیئت مدیره کارخانه ذوب‌آهن شد، ۵۰ میلیارد تومان بود که این، بحث کمک‌های کارخانه ذوب آهن باشگاه و بودجه جمع تمام درآمدهای باشگاه است که به دست می‌آورد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد: امیدوار هستم بودجه باشگاه به همان ۵۰ میلیارد تومان مصوبه کارخانه برگردد؛ اعضای هیأت مدیره باشگاه تلاش زیادی می‌کنند تا بتوانند کمک بیشتری کنند؛ از آقای عباسی و اعضای هیأت مدیره نیز فوق‌العاده تشکر می‌کنم که تمهیدات خاصی در این زمینه داشتند.

آذری ادامه داد: یحیی گل‌محمدی به من گفت که بودجه ۶-۵ تیم بالای جدول کمتر از ۳۰ الی ۳۵ میلیارد تومان نیست؛ دیگر نمی‌شود با این ارقام تیمداری کرد؛ امسال وضعیت وحشتناکی در قراردادها اتفاق افتاد و اگر ذوب‌آهن بخواهد از قافله این رقابت عقب نماند، باید خودش را با شرایط وفق دهد؛ کار سختی است ولی بستگی به استراتژی مالک این تیم و سهامداران دارد که چه استراتژی‌ای دارند؛ اگر برنامه آنها این باشد که ذوب آهن هم فقط در جدول لیگ برتر بماند، شاید این بودجه‌ها کفایت کند ولی با پول‌هایی از این قبیل برتری مقابل الاتحاد و صعود در آسیا جای بحث دارد.

او درخصوص فعالیت زیادی که در اینستاگرام دارد، عنوان کرد: برنامه‌هایی که در فضای مجازی به ویژه در اینستاگرام هست، قابلیت‌های متفاوتی دارد؛ شما می‌توانید تاثیرگذار باشید، در عین حال که خیلی از جوانب را رعایت کنیم؛ من در صفحه شخصی خودم در عین حال که برای همه احترام قائل می‌شوم ولی نقطه نظرات کارشناسی هم را در آنجا اعمال می‌کنم؛ سعی دارم یک سری حقایق را که نمی‌شود مستقیم در رسانه‌ها مطرح کرد، در صفحه شخصی‌ام بگویم و تاکنون نیز برای من مشکلی ایجاد نشده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فعالیت این تیم در نقل و انتقالات به اتمام رسیده است یا خیر، گفت: تیم ما هنوز کاملا بسته نشده و دستور علی آقا(منصوریان) این است که یک مهاجم دیگر به تیم اضافه شود امیدوار هستم مهاجم نوک نیجریه‌ای که اکنون نیز در اصفهان هست و برای مذاکره آمده را بتوانیم جذب کنیم چراکه این بازیکن می‌تواند کمک زیادی به ما کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxoyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوش برای منصوریان در آستانه بازی با تراکتور
بازگشت سه بازیکن مصدوم به تمرینات

نود دقیقه با منصوریان در جنگ فولادشهر
یاد و خاطره استقلال زنده شد