تاریخ انتشار: 1398/04/26 00:48
کد خبر: 93688

دانیله ده روسی به بوکا جونیورز می رود؟

رسانه های ایتالیایی ادعا کردند که دانیله ده روسی، هافبک باتجربه ایتالیایی، قصد دارد پیش از بازنشستگی، برای باشگاه آرژانتینی بوکا جونیورز بازی کند.
 دانیله ده روسی به بوکا جونیورز می رود؟

 ده روسی همه دوران حرفه ای اش را در باشگاه رم سپری کرد اما پس از اینکه این باشگاه تصمیم گرفت قرارداد او را تمدید نکند، گفته می شد از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

اما اکنون اسکای اسپورت ایتالیا ادعا کرد که او آماده است تا با قراردادی 5 ماهه راهی بوکا جونیورز شود تا پیش از بازنشستگی، به یکی از آرزوهای بزرگ فوتبالی اش برسد.

ده روسی بارها از علاقه اش به بازی در ورزشگاه لا بومبونرا، ورزشگاه اختصاصی بوکا جونیورز، صحبت کرده بود و به نظر می رسد حضور نیکلاس بوردیسو، هم تیمی سابقش، به عنوان مدیر ورزشی بوکا، او را به این رویا نزدیک تر کرده است.

دامیانو تومازی، دیگر هم تیمی سابق ده روسی، که اکنون رئیس اتحادیه بازیکنان ایتالیاست، نیز به طور تلویحی این موضوع را تایید کرده بود.

او به توتو مرکاتو گفت:" او نباید اجازه بدهد که شخص دیگری در مورد اینکه چه زمانی بازنشسته بود، تصمیم بگیرد. او می داند که چقدر برای فوتبال شور و اشتیاق دارد و باشگاه هایی هستند که می توانند به او برای ادامه بازی کردن، انگیزه بدهند.

بازیکنانی هستند که فراتر از پیراهن تیم هستند و او نباید خود را به رم محدود کند. مهمتر از همه اینکه او با پیراهن ایتالیا، قهرمان جام جهانی شد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyzvo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سی و دومین جام قهرمانی برای بوکا جونیورز