تاریخ انتشار: 1396/05/28 11:06
کد خبر: 187997

اشتباه بزرگ کاپیتان پرسپولیس در مورد هواداران

اشتباه بزرگ کاپیتان پرسپولیس در مورد هواداران

شدیدترین واکنش به اتفاقات  ورزشگاه آزادی را حسین ماهینی نشان داد. او در حمایت از مهدی طارمی که همشهری‎اش هم محسوب می‌شود در توئیتی عجیب نوشت: «اونهایی که دیروز باعث شدن مهدی تو رختکن گریه کنه همون‌هایی هستن که بعد از هر پاس اشتباه هادی اونو هو می‌کردن و باعث شدن هادی دق کنه از دستشون!»

این واکنش یک واکنش احساسی محض از سوی کسی است که یکی از بازیکنان باتجربه پرسپولیس محسوب می شود و به همین جهت واقعا عجیب و غیرمنطقی به نظر می‌رسد. قطعا وقتی ماهینی این توئیت را می‌نوشت یک لحظه هم به بازتاب های آن فکر نکرده است. به هوادارانی که دو سال نتایج این تیم را تحمل کردند تا امروز این تیم را در صدر جدول ببینند. آنها یقینا هیچ نقشی در اتفاقی که برای هادی نوروزی افتاد نداشتند و مقصر دانستن هواداران در مرگ هادی آن هم فقط برای حمایت از همشهری و همبازی خود، یک اشتباه و یک فرافکنی بزرگ است. عجیب است که او در هنگام نوشتن این توئیت به همسر و فرزندان مرحوم نوروزی هم فکر نکرده و از خود نپرسیده که آنها بعد از خواندن این توئیت چه فکری درباره هواداران پرسپولیس خواهند داشت.

کاش ماهینی هر چه زودتر این توئیت را پاک کند و از هواداران پرسپولیس هم معذرت‌خواهی کند. او کسانی را در مرگ هادی مقصر دانسته که قطعا بی‌گناه‎ترین افراد در این اتفاق بودند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zv9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازوبند کاپیتانی بر بازوی آقای گل پرسپولیس