تاریخ انتشار: 1396/05/26 17:07
سامره منتظر روزهای خوب؛
کد خبر: 188339

از تعویض های اشتباه تا اشتباهات تاثیرگذار داور!

علی سامره از 6 امتیاز ممکن در هفته اول مسابقات لیگ یک فقط 2 امتیاز را کسب کرد.
از تعویض های اشتباه تا اشتباهات تاثیرگذار داور!

 رفسنجانی ها که در چند سال گذشته همواره تیم قابل احترامی بودند اما نتوانسته بودند که به لیگ برتر صعود کنند در این فصل با کاهش هزینه ها و استفاده از مربیان و بازیکنان بومی قصد دارند به آرزویشان با نیروهای بومی برسند.

آنها پس از آنکه علی سامره را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کردند در مرحله بعدی علاوه بر خریدهای خوب توانستند چند بازیکن رفسنجانی باکیفیت را نیز به تیم خود تزریق کنند تا با پرورش آنها، بتوانند به فوتبال کشور خدمت کنند.

علی سامره که در بازیهای دوستانه پیش فصل عملکرد درخشانی داشت در دو هفته ابتدایی لیگ یک دچار چالش شدیدی شده است. او از 6 امتیاز ممکن تنها 2 امتیاز کسب کرده است و نکته تاریک ماجرا آنجاست که وی بازیهایی را با تساوی خارج شده است که از حریف پیش بود و در پایان نتیجه را با تساوی عوض کرد.

اوج بدشانسی سامره که البته فنی نیز بود در مقابل آلومینیوم اراک بود که 2-0 جلو بود و اما در دقایق پایانی این بازی نتیجه 2-2 شد و دست سامره از اولین سه امتیاز لیگ یکی اش خالی ماند. سامره در بازی با آلومینیوم تعویض های اشتباهی داشت و او که خیالش از پیروزی راحت بود، با خیال آسوده ادامه بازی را نظاره کرد و همین بی تفاوتی وی سبب شد تا سه امتیاز از چنگ وی و شاگردانش بپرد.

البته از اتفاقات عجیب و قریب این بازی نیز نباید به همین سادگی گذشت. جایی که داور بازی بارها و بارها تحت تاثیر نیمکت آلومینیوم قرار گرفته بود و با شیطنت هایی که آنها انجام داده بودند 50-50 را به تیم آلومینیوم می داد و با اعلام یک پنالتی برای تیم اراکی، ورق را به سود این تیم برگرداند.

به هر حال آنچه که از تیم علی سامره شاهد بودیم تیم بسیار خوبی است. تیمی که بهترین های فصل قبل لیگ یک را دور هم حمع آوری کرده است و در هر یک از پست ها دارای بازیکنان قابلی است و با روندی که سامره در پیش گرفته است، باید منتظر روزهای خوش برای این تیم بود.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orjod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سامره: باید با اختلاف 5 گل پیروز می‌شدیم/ داوری بازی بسیار بد بود!
سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری بعد بازی؛