تاریخ انتشار: 1398/04/19 21:21
کد خبر: 94312

اختصاصی/ برتری دنیزلی نسبت به استراماچونی و کالدرون در لیگ نوزدهم

حضور دنیزلی درلیگ نوزدهم و رقابت با دیگر مربیان و برتری که او نسبت به استراماچونی و کالدرون دارد.
اختصاصی/ برتری دنیزلی نسبت به استراماچونی و کالدرون در لیگ نوزدهم

لیگ نوزدهم در حالی در آینده ای نزدیک برگزار می شود که می تواند از جذابیت های خاص خود برخوردار باشد که یکی از مهم ترین های آن حضور دنیزلی سرمربی ترک تبار و دوست داشتنی تراکتور می باشد، کسی که برای در ایران برای اولین بار روی نیمکت پرسپولیس نشست و اگرچه قهرمانی را به همراه نیاورد، اما هنوز هم از نحوه ارائه فوتبالی که پرسپولیس دنیزلی انجام میداد، به نیکی یاد می کنند.
دنیزلی در ادامه بر روی نیمکت پاس نشست و با آن تیم هم در رقابت های لیگ برتر حضور داشت تا شناخت اش از فوتبال ایران بیشتر شود و اینک برای سومین بار روی نیمکت تیم پرطرفدار تراکتور نشسته است، تیمی که زنوزی مالک متمول آن برای کسب قهرمانی از هیچ گونه کوششی فرو گذار نبوده و تمامی ابزارهای لازم را فراهم نموده است.
 در لیگ نوزدهم در رقابت بین مثلث مربیان خارجی که در ایران برای کسب قهرمانی می جنگند، دنیزلی به واسطه شناخت بیشتر از فوتبال ایران، شاید شرایط بهتری نسبت به کالدرون و استراماچونی داشته باشد و این برتری نسبی اگر چه بر روی کاغذ مشخص نیست، اما می تواند در خیلی از مواقع به خصوص در شرایط خاص، تاثیرگذار باشد.
او با پرسپولیس و پاس فراز و نشیب های فراوانی رو پشت سرگذاشته است این یعنی یک گام جلوتر از سرمربیان تازه به خدمت گرفته شده پرسپولیس و استقلال و شاید این برتری در نهایت بتواند کفه ترازو را به سوی تبریزی ها سنگین تر نماید.
تردید نداشته باشید حضور این سه مربی در لیگ نوزدهم، جذابیت های فوتبال ایران را بیشتر از هر فصل دیگری نموده است و باید به انتظار نشست و دید که این برتری دنیزلی می تواند یک پوئن مثبت برای او باشد یا این که سرمربیان نام آشنای سرخابی ها، نگرانی بابت این موضوع نخواهند داشت .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzbak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ مثلث خطرناک لیگ نوزدهم؛ ستاره های نیمکت نشین