تاریخ انتشار: 1398/04/17 20:51
کد خبر: 94519

ستاره گرانقیمت بارسلونا به دنبال جبران مافات

عثمان دمبله قصد دارد در این فصل بهترین بازی های خود را برای بارسلونا ارائه دهد.
 ستاره گرانقیمت بارسلونا به دنبال جبران مافات

دو سال قبل و بعد از جدایی نیمار، بارسلونا گران ترین خرید وقت تاریخ خود را انجام داده و با رقمی بیش از 100 میلیون یورو راهی نوکمپ شد اما رفتارهای غیرحرفه ای، مصدومیت های متوالی و جنجال های فراوان باعث شد او عملکرد موفقی در تیم جدید خود نداشته باشد.

اما نشریه آ.اس امروز مدعی شد دمبله یک هفته زودتر از موعد مقرر در کمپ تمرینی بارسلونا حضور یافته تا نشان دهد قصد دارد بازیکنی متفاوت برای فصل جدید باشد و با آمادگی کامل در بازی های بارسلونا شرکت کند. دمبله بخش زیادی از فصول اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده و تاخیر در تمرینات حتی در پاره ای از مواقع صدای همبازیانش را نیز درآورده بود.

این در حالیست که با ورود احتمالی ستاره هایی چون آنتوان گریزمان و یا حتی نیمار، کار دمبله برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بسیار دشوار خواهد بود و حتی احتمال جدایی این ستاره فرانسوی نیز وجود دارد اما دمبله می خواهد توانایی های خود را به کادر مدیریتی بارسلونا ثابت کند و در این مسیر مصمم است.

جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا مدتی قبل و در مراسم معارفه فرانکی دی یونگ مدعی شد دمبله از نیمار بازیکن بهتری است اما در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال او به عنوان بخشی از قرارداد نیمار به پاری سن ژرمن یا تیم هایی مانند بایرن مونیخ یا لیورپول منتشر شده است.

 

01418058


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7rqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 وضعیت نامشخص ستاره گرانقیمت بارسلونا