تاریخ انتشار: 1398/04/17 16:37
کد خبر: 94540

نعمتی: در بازی با سپاهان کاری نکردم که جریمه شوم

بازیکن تیم پرسپولیس به رای کمیته انضباطی و حکم جریمه‌اش به‌خاطر بازی با سپاهان واکنش نشان داد.
نعمتی: در بازی با سپاهان کاری نکردم که جریمه شوم

 کمیته انضباطی فدراسیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فوتبال در رای خود که برای بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس صادر کرده بود، سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس را به دلیل رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی و پرداخت ۳ میلیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

نعمتی در گفت‌وگو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص گفت: من واقعا از این مسئله بی‌خبر هستم و هیچ کسی چیزی به من نگفته است. در بازی با سپاهان من هیچ حرکتی انجام ندادم و کاری نکردم که بابت جریمه شوم. باید مسئولان باشگاه پرسپولیس این مسئله را پیگیری کنند، چون من کاری نکردم که بخواهم به خاطر آن جریمه شوم. 

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید در رای خود تجدیدنظر کنند؛ چراکه من هرچه فکر می‌کنم کاری نکردم که بخواهم به خاطر آن جریمه شوم. بهتر است یک بار دیگر فیلم بازی را ببینند؛ چراکه من هیچ کاری نکردم که مستحق جریمه باشم. هیچ کار غیرورزشی هم انجام ندادم. یادم نمی‌آید کاری کرده باشم که بابت آن جریمه شوم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pylb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمیته انضباطی سپاهان، پرسپولیس و 7 بازیکن را نقره داغ کرد/بازیکن استقلال هم محروم شد