تاریخ انتشار: 1396/05/16 23:41
کد خبر: 190428

تصمیم سخت منصوریان در برابر تراکتورسازی

تصمیم سخت منصوریان در برابر تراکتورسازی

مسلما چهره ویژه بازی استقلال و استقلال خوزستان، مهدی قائدی بود؛ ستاره جوانی که در اولین حضورش روی چمن ورزشگاه آزادی خوش درخشید و با دربیل‌های ریز و درشتش همه چشم‌ها را به خودش خیره کرد. با توجه به محرومیت در بازی با نفت آبادان، این اولین مسابقه‌ای بود که قائدی می‌توانست در ترکیب استقلال حاضر باشد. او از این فرصت نهایت استفاده را هم برد و طی 30دقیقه‌ای که در میدان حاضر بود، میخش رو محکم کوبید. با این شرایط اصلا عجیب و دور از انتظار نخواهد بود که به زودی شاهد فیکس شدن قائدی در ترکیب استقلال باشیم؛ اتفاقی که اگر رخ بدهد به منزله خروج یکی از ستاره‌های نامدار آبی‌ها از ارنج خواهد بود.

در مدت زمانی که قائدی برابر استقلال خوزستان در زمین حاضر بود، بیشتر او را در سمت چپ خط حمله آبی‌ها دیدیم. به این ترتیب اصلا بعید نیست که به زودی علیرضا منصوریان به سیستم مورد علاقه‌اش یعنی بازی با فقط یک مهاجم برگردد و قائدی را به عنوان وینگر چپ به میدان بفرستد. با این اوصاف به نظر می‌رسد بزرگترین قربانی درخشش جوان بوشهری، حسن بیت‌سعید خواهد بود. بیت‌سعید که قابلیت بازی در دو پست مهاجم نوک و وینگر چپ را دارد، با کلی سروصدا به استقلال آمد و در بازی هفته نخست برابر نفت آبادان هم فیکس بود. با این وجود او خیلی زود از ارنج استقلال دور ماند و در بازی با تیم سابقش یعنی استقلال خوزستان حتی یک دقیقه هم به وی بازی نرسید. به این ترتیب اگر قرار باشد قائدی سهم بیشتری از مسابقات استقلال را به خودش اختصاص بدهد، کار برای بیت‌سعید دشوار خواهد شد.

البته طبعا افزوده شدن این ستاره جوان به معادلات خط حمله استقلال، کار را برای جابر انصاری، علی قربانی و حتی سجاد شهباززاده هم سخت می‌کند، اما فعلا به نظر می‌رسد بیت‌سعید بیشتر خطر را احساس می‌کند. باید صبر کرد و دید منصوریان در بازی با تراکتورسازی این بازیکن جوان را فیکس می‌کند یا همچنان قرار است او به صورت تدریجی به ترکیب اضافه شود؟

با


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rpvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های عجیب مدافع استقلالی / از صحنه دور بود اما خطا کرد!