تاریخ انتشار: 1398/04/15 17:11
امیدواریم با یک وفاق و همدلی استانی به موفقیت برسیم؛
کد خبر: 94775

فکری:تلاش می کنیم هفته به هفته برای حضور در لیگ آماده تر شویم/ شکل گیری به موقع تیم برای ما اهمیت ویژه ای داشت

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در پایان هفته نخست حضورش در اراک ابراز امیدواری کرد طبق برنامه آماده سازی لحاظ شده، این تیم هفته به هفته خود را برای حضور در لیگ یک آماده تر کند تا در آغاز مسابقات با آمادگی کامل به میدان رود.
فکری:تلاش می کنیم هفته به هفته برای حضور در لیگ آماده تر شویم/ شکل گیری به موقع تیم برای ما اهمیت ویژه ای داشت

محمود فکری ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه با درایت مدیریت باشگاه توانستیم تیم خوب و یکدستی را ببندیم، باید گفت خیلی سریع نفراتی که مدنظرمان بودند جذب شدند و به موقع تیممان شکل گرفت تا بتوانیم با نفرات اصلی تمرینات را دنبال کنیم، موضوعی که برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و خوشبختانه اتفاق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدا سعی کردیم با واقع بینی نفراتی را در لیست نقل و انتقالاتیمان بگنجانیم که از یک سو از کیفیت مناسبی برخوردار باشند و از سوی دیگر امکان جذبشان نیز وجود داشته باشد که به واسطه جذب این نفرات باید قدردان مجموعه مدیریتی باشگاه باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص استارت تمرینات تیمش گفت: از جمعه هفته گذشته تمرینات خود را آغاز کردیم و توانستیم جلسات تمرینی خوبی را پشت سر بگذاریم. در هفته ای که گذشت ۱۰ جلسه تمرین انجام دادیم و بازی تدارکاتی سبکی را نیز برای تیم در نظر گرفتیم که نتیجه آن برایمان اهمیت چندانی نداشت و بیشتر هدفمان این بود که با برگزاری مسابقه، تیم از همان هفته اول تمرینات در شرایط مسابقه قرار داشته باشد و بازیکنان محک بخورند تا با رسیدن به شروع مسابقات در آمادگی کامل قرار داشته باشند.

فکری ادامه داد: در هفته ای که گذشت دو جلسه تست گیری نیز برای بازیکنان جوان انجام دادیم و تعدادی از بازیکنانی را که در تست ها شرکت کردند مدنظر داریم تا ان شالله در هفته پیش رو باز هم عملکرد آنها را زیر نظر بگیریم و بهترین ها را به تیم اضافه کنیم، با توجه به نظر مدیریت باشگاه و هیات مدیره برای پشتوانه سازی و آینده نگری، سعی خواهیم کرد اکثریت سهمیه های زیر ۲۳ سال را به بازیکنان بومی اختصاص دهیم، ضمن اینکه در این هفته برای نفراتی که به هر دلیلی در این تستها شرکت نکردند و نتوانستیم آنها را رصد کنیم باز هم تست برگزار برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تمرینات تیم نیز از امروز و بعد از یک روز استراحت، به صورت صبح و بعد از ظهر پیگیری خواهد شد و در این هفته نیز بازی تدارکاتی ای را برای تیم در نظر خواهیم گرفت و در مجموع تلاش می کنیم طبق برنامه آماده سازی لحاظ شده تیم را هفته به هفته برای حضور در لیگ یک آماده تر کنیم تا در آغاز مسابقات لیگ یک با آمادگی کامل بازیها را شروع کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رابطه با برگزاری اردوی آماده سازی در روزهای باقیمانده تا شروع لیگ یک نیز اظهار داشت: در این زمینه اردوی آماده سازی ای را برنامه ریزی کرده ایم که احتمالا هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد و در طول آن تمرینات آماده سازی تیم را پیگیری خواهیم کرد و تلاش می کنیم تا برنامه های آماده سازی تیم را کامل و جامع پیاده کنیم.

فکری خاطرنشان کرد: همچنین در حال رایزنی برای برگزاری سه یا چهار دیدار تدارکاتی در طول برگزاری اردوی مذکور هستیم و علاقه داریم با تیم های لیگ برتری بازی کنیم تا تیم به خوبی محک بخورد و اگر هم شرایط برای انجام دیدار دوستانه با تیم های لیگ برتری فراهم نشود به مصاف تیم های لیگ یکی خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به مدت زمان باقی مانده تا شروع بازی های لیگ این بازه زمانی با زمان لازم برای رسیدن آلومینیوم به فرم ایده آل همخوانی دارد گفت: با توجه به شکل گیری به موقع تیم، تقریبا از این نظر مدت زمانی را که لازم داشتیم در اختیار داریم و اگر بازیها ۱۴ مرداد آغاز شود، مشکلی نخواهیم داشت اما در صورت تعویق در آغاز مسابقات نیز می توانیم به آمادگی بهتری دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص لیست نفرات تیم بعد از نقل و انتقالات صورت گرفته نیز اظهار داشت: در حال حاضر ۱۹ بازیکن بزرگسال در اختیار داریم و در لیست ۲ جای خالی داریم که فعلا قصد داریم این جاهای خالی را حفظ کنیم چرا که در حال حاضر نیازی به جذب بازیکن بزرگسال نمی بینیم، اما در رده زیر ۲۳ سال همچنان پیگیر این هستیم که دو بازیکن خیلی خوب که سابقه حضور در لیگ یک یا دو را داشته باشند به لیست اضافه کنیم و بقیه نفرات را همانطور که گفته شد از میان نفرات بومی انتخاب کنیم.

فکری در خصوص تکمیل کادرفنی تیمش نیز گفت: در خصوص مربیان تیم نیز تمایل داریم یک مربی دیگر از میان مربیان بومی استان مرکزی به کادر اضافه کنیم و در صورت موافقت مدیریت باشگاه یک مربی نامی نیز به کادر اضافه شود تا علاوه بر وزن دادن بیشتر به نیمکت تیم از لحاظ فنی نیز به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم که حالا یک هفته از زمان حضورش در اراک می گذرد در خصوص امکانات و زیرساخت های باشگاه آلومینیوم و همینطور شهر اراک نیز خاطرنشان کرد: از نظر امکانات باشگاه آلومینیوم از وضعیت مناسبی برخوردار است. در اختیار داشتن زمین چمن، سالن وزنه و دیگر امکانات نشان می دهد این باشگاه می تواند در لیگ برتر نیز حاضر باشد و حتی در آنجا هم حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

فکری ادامه داد:حتی می توان گفت بسیاری از تیم های لیگ برتری نیز امکانات آلومینیوم را در اختیار ندارند و این تیم مثل تیم های صنعتی حاضر در لیگ برتر از نظر سخت افزار امکانات و تشکیلات شرایط خوبی دارد و با در اختیار داشتن مدیریت خوب حیف است که جایگاه چنین مجموعه ای در لیگ یک باشد.

وی تصریح کرد: جا دارد در پایان بار دیگر از مهندس محرابی، مدیرعامل باشگاه و دکتر رضایی ریاست هیات مدیره و همینطور دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه، مدیریت شرکت ایرالکو و همینطور اعضای هیات مدیره این شرکت به واسطه اعتماد، همکاری و حمایت هایشان تقدیر و تشکر کنم، از حمایت های استاندار مرکزی و نمایندگان مجلس از ورزش این استان بسیار شنیده ام و امیدوارم امسال نیز شاهد تداوم این حمایت ها باشیم، ان شا الله ما نیز همه با هم تلاش خواهیم کرد تا با یکدلی و دلسوزی هر چه بیشتر شرایط موفقیت تیم را فراهم کنیم، مجموعه خوبی را در اختیار داریم و امیدواریم با ایجاد یک وفاق و همدلی همه جانبه در استان مرکزی و با حمایت مسئولین، مردم و رسانه ها فصل آینده این مجموعه را در لیگ برتر ببینیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485pxw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیتی سنگین در انتظار فکری و کادرفنی‌اش (عکس)
فکری با جنجال هم برد نیاورد؛

علت عدم حضور فیکس فشنگچی در سرخپوشان چیست؟!
فکری اعتقادی به بازیکن پرسپولیسی ندارد؛

چرا محمود فکری به هر تیمی رفت با مشکل مالی رو به رو شد؟!
مروری بر دوران پر فراز و نشیب فکری در لیگ یک؛