تاریخ انتشار: 1396/05/16 00:04
دیداری که یادآور خاطرات تلخ برای شمسایی است
کد خبر: 190641

دیدار تیم های فوتسال تأسیسات دریایی و مقاومت البرز

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت که دیدار آینده تیمش یادآور خاطراتی تلخ برای او است.
دیدار تیم های فوتسال تأسیسات دریایی و مقاومت البرز

وحید شمسایی،‌ در خصوص پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل شهروند ساری اظهار داشت: مشکل ما این بود که نزدیک به 15 روز بازی نکرده بودیم. به دلیل همین وقفه مجبور بودیم فشار بدنی زیادی به تیم‌مان بیاوریم و می‌دانستیم که در شروع بازی کار  سختی خواهیم داشت. همین اتفاق هم افتاد و در ابتدای بازی دو گل دریافت کردیم اما بعد از آن با بازیکنان خوبی که داریم توانستیم به حریف فشار بیاوریم و گل‌های خورده را جبران کنیم و در نهایت هم به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: شهروند تیم خوبی است و توانست با برنامه‌ریزی تیمی خودش دو گل از ما پیش بیفتد. این تیم بعد از آن هم چند ضد حمله خوب زد و موقعیت‌های خوبی داشت اما همانطور که گفتم زود به بازی برگشتیم و توانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم. شهروند در این دیدار به لحاظ کار تیمی و دفاعی بسیار فوق‌العاده کار کرد. در چند وقت گذشته تیم شهروند را تا این حد خوب ندیده بودم.

سرمربی تأسیسات دریایی درباره دیدار آینده تیمش مقابل ارژن شیراز، خاطرنشان کرد: سال گذشته زمانی که ما از بازی‌های آسیایی حذف شده بودیم، به شیراز سفر کردیم و در آن بازی شکست خوردیم. می‌دانیم کار سختی مقابل ارژن داریم. این تیم در این هفته مقابل فرش‌آرا شکست خورده اما تیم با نظم و خوبی است، مخصوصاً اینکه در زمین خودش و مقابل تماشاگران خوب شیرازی بازی می‌کند. فصل گذشته بعد از این بازی بود که به بیمارستان رفتم و آنژیوگرافی کردم و این بازی یادآور خاطرات تلخ سال گذسته برای من است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnyvp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ثبت قرارداد کادرفنی و بازیکنان تأسیسات در هیئت فوتبال + عکس

ستاره ایرانی رکورددار  دنیای توپ گرد جهان باقی ماند
فالکائو از دنیای فوتسال خداحافظی کرد؛