تاریخ انتشار: 1396/05/15 19:53
کد خبر: 190698

بحرانی: پنالتی استقلال آفساید بود

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید به استقلال موقعیت چندانی نداده اند و آنها نباید پنالتی اعلام نشده را علت نتیجه گیری شان بدانند.
بحرانی: پنالتی استقلال آفساید بود

سلمان بحرانی درباره رویارویی شان با آبی های پایتخت  گفت: این دومین تجربه حضورم مقابل استقلال بود و بازی در ورزشگاه آزادی همیشه کار را برای حریفان سخت می کند. ما فصل گذشته در بازی رفت و برگشتمان با  استقلال اجازه شکست به آنها را ندادیم. در این بازی هم طبق برنامه کادرفنی و تدافعی بازی کردن و خنثی کردن ضدحملات حریف اجازه نفوذ به دروازه مان را به آبی ها ندادیم.

 

وی در ادامه گفت: استقلال تیم پرمهره ای دارد و بازی دشواری مقابلشان داشتیم. آنها راه های نفوذ به دروازه شان را با مدافعان باتجربه ای چون پژمان منتظری کور کرده بودند اما موقعیت آنچنانی هم برای گلزنی نداشتند.  معتقدم آبی ها  نباید نتیجه گیریشان را به  پنالتی ای که داور برایشان نگرفت ارتباط دهند و بهانه گیری کنند.

 

بحرانی افزود: من بعد از بازی از یونس دلفی پرسیدم که خطایش در محوطه جریمه پنالتی بوده و او تایید کرد اما اگر فیلم بازی را نگاه کنید می بینید که قبل از خطای علایی علی قربانی در آفساید قرار داشت و من فکر می کنم داور به همین دلیل خطای پنالتی را نگرفته است. 

 

او درباره نتایجی که باوجود شرایط بد استقلال خوزستان کسب کرده اند خاطرنشان کرد: به نظرم 4 امتیاز در دو بازی سخت مقابل تراکتور و استقلال نتیجه بدی نیست آن هم در شرایطی که چیزی حدود 20 بازیکن از لیست ما خارج شدند و فکر نمی کنم تیمی به اندازه ما خروجی داشته باشد. بازیکنانی هم که به تیم ما آمده اند همه جوان هستند و یا از لیگ دو، یک و امیدهایمان به جمع ما اضافه شده اند. 

 

مهاجم استقلال خوزستان درباره رویارویی با دوست و هم تیمی سابقش مهدی قائدی تصریح کرد: در زمانی که ایرانجوان بودم مهدی قائدی به آن صورت بازی نمی کرد ولی او جزو بازیکنان خوب فوتبال ایران است و برایش آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم او بتواند خودش را کنترل کند و گم نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pjqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین مدافع مصدوم استقلال مشخص شد