تاریخ انتشار: 1398/04/12 20:55
کد خبر: 95020

پشت پرده جدایی غیررسمی برانکو و حضور کالدرون در پرسپولیس

یکی دیگر از اتفاقات خاص فوتبال ایران این روزها نقل محافل شده است.
پشت پرده جدایی غیررسمی برانکو و حضور کالدرون در پرسپولیس

این درست است که گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس شده است و حتی دو دستیار اسپانیایی او نیز وارد تهران شده‌اند تا تمرینات تیم به صورت جدی آغاز شود اما کالدرون هنوز رسما مربی این تیم نیست!

ماجرا از آن جایی جالب می‌شود که بدانیم برانکو نیز همین وضعیت را در الاهلی عربستان دارد. سرمربی سابق سرخ‌ها تیمش را برای دیدار حساس برابر الهلال آماده می کند اما هنوز رسما مربی تیم عربستانی نیست زیرا یک سال قرارداد باقی مانده او با پرسپولیس هنوز حل نشده است.

-818388

 

مدیران پرسپولیس در تلاشند تا توپ را در زمین مربی سابقشان بیاندازند تا از این طریق بتوانند غرامتی مالی از تیم عربستانی بگیرند. غرامتی که کم هم نخواهد بود زیرا فیفا شدیدا با افرادی که از قانون نفل و انتقالات تخطی کنند برخورد می‌کند. پرسپولیس حتی کنفرانس خبری کالدرون را لغو کرد تا بهانه‌ای دست عربستانی‌ها ندهد و تا به حال نیز حاضر به انتشار خبر رسمی شدن حضور کالدرون نشده است تنها سایت پرسپولیس به این نکته اکتفا کرد که مربی آرژانتینی با سرخ‌ها به توافق نهایی رسیده است.

از سوی دیگر وضعیت نسبتاً مشابهی هم بین وینفرید شفر و باشگاه استقلال وجود دارد. شفر اواخر فصل گذشته از جمع آبی‌پوشان کنار گذاشته شد؛ درحالی‌که هنوز یک فصل دیگر قرارداد داشت. حالا این قرارداد یک میلیون و 200 هزار دلاری به یک معما در روابط استقلال و مربی آلمانی تبدیل شده است. شفر با بن‌یاس امارات توافق کرده و حتی دارد برای این تیم خرید هم می‌کند اما باشگاه اماراتی در این مورد خبر رسمی اعلام نمی‌کند.  مهمترین دلیل آن هم این است که اگر برای فیفا روشن شود شفر همزمان با سال دوم قراردادش با استقلال، با بن یاس کار کرده  و از آن دستمزد گرفته، بخش عمده ای از طلب او از دست خواهد رفت.

 

حالا این وسط سه تیم پرسپولیس، الاهلی عربستان و بن یاس امارات وضعیتی شبیه به بازی قایم موشک دارند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8ved

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



میهمان ویژه برانکو در دیدار پرسپولیس-الاهلی