تاریخ انتشار: 1396/05/14 11:51
یادداشت روز؛
کد خبر: 191033

سه پرده درباره صبا؛ شجاعت، صلاحیت و باقی قضایا

صبای قم به هر شکلی که شده است قصد دارد در لیگ یک شرکت کند.
سه پرده درباره صبا؛ شجاعت، صلاحیت و باقی قضایا

 کریم بهرامی حالا همه کاره صبا است. رئیس هیئت فوتبال استان قم احتمالا حالا پرمشغله‌ترین چهره ورزشی استان است. او هم باید امور هیئت فوتبال استان را - با آمار چند صد بازی رسمی در طول سال - رتق و فتق کند، به کارهای تیم هیئت فوتبال قم در لیگ بر‌تر فوتسال برسد و اکنون هم اوضاع صبا را سر و سامان دهد. پذیرش مسئولیت صبا احتمالا پرچالش‌ترین کاری است که بهرامی پذیرفته. او باید در چند جبهه بجنگد و احتمالا به خوبی می‌داند که اگر اوضاع در صبا خوب پیش نرود، مخالفانش صاف وصادقش از یکسو و مخالفان دوست نمایش از سوی دیگر در آینده علیه وی لب به انتقاد می‌گشایند و این یعنی بهرامی باید هوشیار باشد. 

مورد دیگر، وضعیت مدیریتی در این باشگاه است. حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان در فایل صوتی منتشر شده می‌گوید خودش به همراه رضا کشوری فرد و علی زاهدی بر عملکرد مدیریت نظارت می‌کنند. صلاحیت آقای مدیر کل به کنار، اما کشوری فرد و زاهدی که هیچ یک برای سکان داری صبا واجد شرایط نبودند چطور باید بر نیروی صلاحیت دار نظارت کنند؟ مفهوم نظارت دقیقا چیست؟ احیانا مداخله که نیست؟ 

با تو زرد از آب درآمدن اسپانسر صبا و مربی‌ای که می‌خواست یک میلیارد بیاورد و سرمربی صبا شود، حالا بهرامی تصمیم گرفته شجاعت به خرج دهد و ناصر بختیاری‌زاده را برای هدایت صبا روی نیمکت بیاورد. فارغ از هر نتیجه‌ای که او و تیمش در آینده کسب کنند، امروز باید به این شجاعت احترام گذاشت. مربی بومی و بازیکن بومی برای سال‌ها بچه سر راهی بوده است اما امروزشان و منزلت دارد. بهرامی پشت تیمش بایستد. تیمش پشت بهرامی و ما پشت همه. هر اتفاقی که افتاد. دیگران عامل سقوط تیم ما شدند و عذرخواهی هم نکردند. بگذارید در مورد تیم خودمان، مال خودمان، خود تصمیم بگیریم و خود دخیل باشیم. خوب یا بد. صعود یا سقوط کننده. 

نویسنده: "حامد اسماعیلی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gx6v5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکاوی اتفاقات اخیر باشگاه صبا؛ سرمربی جدید نیامده رفت!
در صبا چه خبر است که هر مربی بیشتر از 48 ساعت دوام نمی‌آورد؛

خریدار باشگاه صبا سرخورده از مسئولان استان قم؛ برخی‌ها نمی‌خواهند صبا موفق شود!
می‌خواستم به فوتبال کمک کنم اما در اردبیل فریبم دادند؛